- «Πριν από λίγα μόλις χρόνια, η Vodafone ήταν μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. To 100% των εσόδων προέρχονταν αποκλειστικά από την φωνή, τα data και τα sms. Υπήρχε μια σταθερή κουλτούρα και βαριές οργανωτικές δομές που χαρακτηρίζουν μια κλασική εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
- Σήμερα, η Vodafone, έχοντας εξαγοράσει 2 εταιρείες, έχει στραφεί και σε άλλους τομείς, και πέρα από την κινητή, διαθέτει σταθερή, τηλεόραση, αναλαμβάνει έργα ICT συμβάλλοντας στον μετασχηματισμό Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα, δραστηριοποιείται στο ΙοΤ και πολλά άλλα.
- Σήμερα, ο τζίρος της κινητής έχει πέσει κάτω από το 70% και το υπόλοιπο 30% προέρχεται από τις λοιπές δραστηριότητες, χάρη και στην πανδημία το μερίδιο των πωλήσεων που πραγματοποιεί ηλεκτρονικά έχει αυξηθεί ενώ αυξάνει μέσω των επενδύσεών της και τις υποδομές και τα λοιπά προϊόντα της»
Ο διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Χάρης Μπρουμίδης ήταν χαλαρός, ευδιάθετος και αποκαλυπτικός στη χθεσινή “κοινωνική” συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου. Παρουσίασε το συνολικό σχέδιο μετασχηματισμού της Vodafone που από καιρό επενδύει τόσο σε υποδομές κι υπηρεσίες όσο και σε έργα ICT.
Στα επόμενα χρόνια, το 30% των εσόδων της εταιρείας θα προέρχονται από υπηρεσίες εκτός του αυστηρού connectivity και της τηλεφωνίας, όπως η συνδρομητική τηλεόραση, η πληροφορική και το Internet of Things και να μετατραπεί από μια telcos company σε μια techcom company, μια εταιρεία τεχνολογίας και επικοινωνίας .
O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας υποστήριξε ότι, έως τα τέλη του 2025, η εταιρεία θα διαθέτει 800.000 γραμμές FttH (οπτικών ινών) και παράλληλα, θα στοχεύσει στην ενίσχυση των εσόδων, μέσω δραστηριοτήτων που δεν είναι αμιγώς τηλεπικοινωνιακές, όπως τα έργα ICT, προσδοκώντας στη διετία 2022 – 23 την εξασφάλιση (ιδιωτικών και δημόσιων) έργων 200 εκατ. ευρώ στον τομέα αυτό.
Η Vodafone είναι έτοιμη να διεκδικήσει έργα ICT δημόσιου κι ιδιωτικού τομέα που φτάνουν συνολικά τα 200 εκατ. ευρώ, να ενισχύσει τις επενδύσεις της σε υποδομές και τηλεόραση αλλά και να αλλάξει τις οργανωτικές της δομές ώστε να διευρύνει την «agile» προσέγγιση που έχει υιοθετήσει το τελευταίο διάστημα.
- « Στην Vodafone, αναβάθμιση ταχυτήτων κάνουμε εδώ και δυο χρόνια , έχουμε σχεδόν 1 εκατ. πελάτες και τα τελευταία χρόνια έχουμε αναβαθμίσει τους 350.000 σε διπλάσια ή παραπάνω ταχύτητα, με κόστος ..
- Ανάλογα με τον πελάτη, θα προχωρήσουμε σε αυτό που χρειάζεται περισσότερο, μπορεί να είναι αναβάθμιση ταχύτητας ή περιεχόμενο. Π.χ. ο πελάτης Vodafone 100, έχει το Vodafone TV δωρεάν για όλο τον χρόνο του συμβολαίου… »
Η Vodafone δεν θα προχωρήσει προς το παρόν σε αναπροσαρμογή τιμολογίων εξαιτίας του πληθωρισμού και της αύξησης του κόστους ενέργειας.