Για την Πέμπτη υπολογίζουν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πως, θα αποσφραγιστούν οι οικονομικές προσφορές των 3 διεκδικητών του μεγαλύτερου τμήματος του ΒΟΑΚ.
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Mytilineos- ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και AVAX-Meridiam οι ενδιαφερόμενοι, κοινός τόπος πως οι 2 πλειοδοτούν (όπως και για την Αττική Οδό) με όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.
- Πολλά και ποικίλα τα σενάρια που κυκλοφορούν το τελευταίο διάστημα- από τα πιο ευφάνταστα μέχρι τα πιο λογικοφανή- κοντός ψαλμός λένε παράγοντες του κλάδου, καθώς ενδεχόμενη ουσιαστική πρόοδος την Πέμπτη θα σημαίνει ότι διέξοδος έχει βρεθεί για εκκρεμότητες που αφορούν άλλους διαγωνισμούς.
Πρόσφατα το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε την σύμβαση παραχώρησης για την “Εγνατία Οδό” (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- Egis Projects) ακολουθεί η έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης για τον καθορισμό των διοδίων και το Ο.Κ της Βουλής.
Παράλληλα και η διαδικασία για την διάθεση από το ΤΑΙΠΕΔ του 30% του ΔΑΑ “Ελευθέριος Βενιζέλος” (19% στο επενδυτικό κοινό, 10% στον υφιστάμενο βασικό μέτοχο- το καναδικό fund PSP– και 1% στην πλευρά Κοπελούζου), μάλλον τέλη Ιανουαρίου η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα εγκρίνει το Ενημερωτικό Δελτίο για την εισαγωγή των μετοχών στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Εάν επιτευχθούν τα χρονοδιαγράμματα το πιθανότερο είναι πως μέσα (ή λίγο αργότερα) το ΧΑ θα έχει και… αεροδρόμιο…