Τεχνολογικές καινοτομίες ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η Pepper, το ρομπότ το οποίο θα υποδέχεται και θα ενημερώνει τους πελάτες αλλά και η δυνατότητα ενημέρωσης στο κινητό του πελάτη για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθούν σε διάφορα τμήματα ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν παράλληλα τις αγορές τους φέρνει η AB Βασιλόπουλος. 

Οι πρώτες αλλαγές θα δοκιμαστούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε δύο μεγάλα σούπερ της αλυσίδας (σ.σ. στο Ελληνικό και στο Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη) και σταδιακά αναμένεται να επεκταθούν στα περισσότερα από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Στόχος είναι να μειωθούν οι μαζικές προσφορές σε κατηγορίες και να αντικατασταθούν από προσωποποιημένες προτάσεις. Στα πλαίσια αυτά θα αναβαθμιστεί η κάρτα πιστότητας, ΑΒ Plus.

Ο κ. Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, παρουσίασε το “σούπερ μάρκετ του μέλλοντος” στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 80 χρόνια της αλυσίδας στον “Ελληνικό Κόσμο”, και όπως φάνηκε από την παρουσίαση, μία σειρά από σημαντικές αλλαγές φέρνει για την ελληνική θυγατρική της η Delhaize.

Ειδικός χώρος για «ψαγμένους» καταναλωτές

Μία από τις βασικές διαφοροποιήσεις είναι ότι συγκεντρώνονται σε ένα χώρο όλα τα τρόφιμα που αφορούν καταναλωτές που “ψάχνονται” γύρω από την διατροφή τους. Αφορά για παράδειγμα προϊόντα χωρίς γλουτένη, μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη αλλά και ροφήματα ευεξίας. Οι συγκεκριμένες γωνιές θα ονομάζονται Armonia και θα παρέχεται στους πελάτες μεταξύ των άλλων στο Juice bar η δυνατότητα παρασκευής smoothies με φρούτα της επιλογής τους.

Παράλληλα μεγαλώνει η ποικιλία τυριών με την La Fromagerie όπου θα φιλοξενεί τυροκομικά προϊόντα από όλο τον κόσμο. Ένας ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε τυριού και θα προτείνει στους καταναλωτές πιθανούς συνδυασμούς συνοδευτικών όπως κρασιά και αλλαντικά.

Ιδιαίτερα βαρύτητα θα δoθεί και στο χώρο του έτοιμου ή ημιέτοιμου φαγητού όπου η σειρά του Άκη Πετρετζίκη θα εμπλουτιστεί με έθνικ και ιδιαίτερης διατροφικής αξίας γεύματα. Τα έτοιμα γεύματα και τα σνακ έρχονται σε χώρο κοντά στις εισόδους των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος και όπου υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθεί ξεχωριστή είσοδος για όσους θέλουν να πάρουν αποκλειστικά προϊόντα από την συγκεκριμένη κατηγορία (grab and go).

Ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε και μία σειρά από δεσμεύσεις με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μεταξύ αυτών είναι η μείωση της σπατάλης των τροφίμων κατά 50% έως το 2025 με αύξηση των δωρεών τροφίμων, 50% μείωση του πλαστικού έως το 2025, κατάργηση των πλαστικών μιάς χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα εντός του 2020 καθώς και μείωση του βάρους των πλαστικών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ