Θεωρείται μια από τις πιο ισχυρές influencers παγκοσμίως, έχοντας χτίσει μέσα σε λίγα χρόνια το δικό της brand name και συνεργασίες με γίγαντες του λιανεμπορίου όπως η Dior και η Lancome.
O λόγος για την Ιταλίδα Κιάρα Φεράνι, που στα 33 της χρόνια έχει καταφέρει να την ακολουθούν πάνω από 21 εκατ. άνθρωποι παγκοσμίως.
Η 33χρονη influencer πλέον σχεδιάζει το επόμενο βήμα της, να εισέλθει δηλαδή στον κόσμο του Xρηματιστηρίου.
Σύμφωνα με το Reuters, μια Αρχική Δημόσια Προσφορά στο χρηματιστήριο του Μιλάνου, τόπος κατοικίας της, θα αποτελούσε μία πρώτης τάξης διαφήμιση για το Borsa Italiana, ωστόσο θα αποτελέσει και ένα “κρας – τεστ” στο κατά πόσο μπορεί να σταθεί το επιχειρηματικό μοντέλο «influencer», στις χρηματιστηριακές αγορές.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο κόσμος του influencing έχει γίνει ευρέως αποδεκτός από την πλειονότητα των μεγάλων brands. Ενδεικτικά, οι επώνυμες εταιρείες διαθέτουν περί του 10% έως 20% του διαφημιστικού τους budget για την προώθησή τους μέσω των social media.
Ο τζίρος από τέτοιου είδους προωθητικές κινήσεις άγγιξε το 2019 τα 6,5 δισ. δολάρια, μία σχεδόν τετραπλάσια αύξηση από το 2016, αναφέρει το Influencer Marketing Hub.
Ο όμιλος ΙΡΟ της Φεράνι πάντως δεν έχει προσδιορίσει ακόμη ποια από τις τρεις εταιρείες που ελέγχει θα εισέλθει στο χρηματιστήριο και πότε. Η Sisterhood, η οποία διαχειρίζεται τις καμπάνιες μάρκετινγκ, ανέφερε έσοδα 11 εκατ. ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου. Σε συνδυασμό με την εταιρεία μόδας Serendipity και το TBS Crew, το οποίο διαχειρίζεται το blog της Ιταλίδας «The Blonde Salad», απέφεραν έσοδα περί των 20 εκατ. ευρώ το 2019.
Η Φεράνι για κάθε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζει 60.000 ευρώ, σύμφωνα με την λίστα «Hopper HQ’s Instagram Rich List 2020».