“Καυτή” αναμένεται να είναι και φέτος η τουριστική σεζόν για την “Βασίλισσα των Σποράδων”, τη Σκιάθο.
Οι διοικητικοί φορείς του νησιού αποφάσισαν, όπως και πέρυσι, να ξεκινήσουν από νωρίς την προβολή του νησιού. Στο πλαίσιο αυτό, οι ομορφιές της θεσσαλικής νήσου θα προβληθούν στο μετρό του Λονδίνου μετά από σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ του Δήμου Σκιάθου και νομίμου εκπροσώπου της ΠΑΡΑΜΑΟΥΝΤ Α.Ε. Η προβολή θα γίνει με διαφημιστικές πινακίδες. Η κάθε πινακίδα θα περιέχει φωτογραφίες του νησιού, το λογότυπο του Δήμου Σκιάθου και το λογότυπο του ΕΟΤ. Οι πινακίδες θα τοποθετηθούν σε 25 στάσεις του μετρό, σε συνολικά 30 τοποθεσίες. Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια η καμπάνια θα πραγματοποιηθεί για δύο εβδομάδες μέσα στο μήνα Φεβρουάριο έναντι του ποσού 22.320 €.
Υπενθυμίζουμε ότι πέρυσι βασικοί άξονες της τουριστικής προβολής της Σκιάθου ήταν η εντατικοποίηση της διαφημιστικής καμπάνιας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καθώς και η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις.
Ειδικότερα, ο δήμος Σκιάθου είχε αποφασίσει μεταξύ άλλων τη δημιουργία διαφημιστικών καταχωρήσεων σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας, για την κάλυψη κοινού με γενικά και ειδικά ενδιαφέροντα, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις σε inflight περιοδικά για την προσέγγιση της ομάδας – στόχου με έντονο ταξιδιωτικό προφίλ, που μάλιστα είναι πιο ευπρόσδεκτο σε μηνύματα εν ώρα πτήσης, τις διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ειδικά τουριστικά ένθετα, τουριστικά websites, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ευρείας κυκλοφορίας για τη στοχευμένη διείσδυση του ταξιδιώτη με σύγχρονες μεθόδους.