Στα 13,3 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος της αγγλο-ολλανδικής Unilever το γ’ τρίμηνο (12,5 δισ. ευρώ πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο) με τις υποκείμενες πωλήσεις να εμφανίζουν αύξηση κατά 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.

Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%. Υπό το πρίσμα αυτό το Δ.Σ του ομίλου αποφάσισε να μοιράσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.

Σύμφωνα με την διοίκηση, η αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, οδηγεί σε βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου διατηρώντας τον όμιλο σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020, ενισχύοντας τις ταμειακές ροές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here