Στα 13,3 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε ο τζίρος της αγγλο-ολλανδικής Unilever το γ’ τρίμηνο (12,5 δισ. ευρώ πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο) με τις υποκείμενες πωλήσεις να εμφανίζουν αύξηση κατά 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.

Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%. Υπό το πρίσμα αυτό το Δ.Σ του ομίλου αποφάσισε να μοιράσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.

Σύμφωνα με την διοίκηση, η αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, οδηγεί σε βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου διατηρώντας τον όμιλο σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020, ενισχύοντας τις ταμειακές ροές.