Δύο ακόμη εταιρείες προστίθενται στο portfolio των επενδύσεων του Uni.Fund (https://uni.fund/), ανεβάζοντας τον αριθμό των επενδύσεων που έχουν υλοποιηθεί από το fund, από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, στις 14. Πρόκειται για τις εταιρείες Nimbata και DTWise που δραστηριοποιούνται στον χώρο της Ανάλυσης Δεδομένων (Business Analytics) με εφαρμογή στο Marketing και την Ενέργεια αντίστοιχα.
H ομάδα του Uni.Fund δηλώνει σχετικά με τις δύο νέες επενδύσεις: “Τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εξάγουν αξιόπιστη πληροφόρηση για τη λήψη σωστότερων αποφάσεων και τη διαμόρφωση πιο αποτελεσματικών διαδικασιών. Αυτό αιτιολογεί τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για τέτοια εργαλεία από τις επιχειρήσεις.
Η τεχνολογία της Nimbata προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα νέο εργαλείο που δημιουργεί γνώση που δεν ήταν ως τώρα διαθέσιμη σχετικά με τις ανάγκες των πελατών και την αποτελεσματικότητα ενεργειών marketing, αξιοποιώντας τα δεδομένα τηλεφωνικών κλήσεων. Η αξιοπιστία της λύσης της και η αξία που προσθέτει έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο, όπου η λύση έχει υιοθετηθεί από πολυεθνικές εταιρείες και marketing agencies.
Αντίστοιχα, οι εφαρμογές της DTWise συλλέγουν και επεξεργάζονται ενεργειακά δεδομένα από πολλαπλές πηγές και βελτιστοποιούν τις διαδικασίες διαχείρισης ενεργειακών πόρων στις επιχειρήσεις, εξασφαλίζοντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας. Η τεχνολογία της συνεχώς εξελίσσεται για να καλύπτει όλο και μεγαλύτερο εύρος αναγκών, διευρύνοντας έτσι συνεχώς και τα πεδία εφαρμογής και χρήσης.
O χώρος των analytics αποτελεί έναν από τους κατ’εξοχήν χώρους στους οποίους το Uni.Fund αναζητά καινοτόμες λύσεις. Η εμπειρία της ομάδας στον χώρο και η τεχνογνωσία που διαθέτει στο marketing και την ενέργεια, οδήγησαν στη συνεργασία με τη Nimbata και τη DTWise. Είμαστε ενθουσιασμένοι που εντάσσονται στο portfolio των εταιρειών του Uni.Fund και θα στηρίξουμε ενεργά την ανάπτυξή τους”.
Nimbata: Μετα-δεδομένα τηλεφωνικών κλήσεων για τη βελτιστοποίηση του marketing ROI και της εμπειρίας χρήστη (https://www.nimbata.com/)
H Nimbata δημιουργήθηκε για να αναδείξει την πολύτιμη γνώση που περιέχουν τα μετα-δεδομένα των τηλεφωνικών κλήσεων και να χρησιμοποιήσει ένα κατεξοχήν παραδοσιακό μέσω επικοινωνίας, όπως το τηλέφωνο, για να αναπτύξει καινοτόμες εφαρμογές. Χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής (όπως speech to text, AI, predictive analytics), βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους και να βελτιστοποιήσουν το marketing ROI, καθώς και το User Experience.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας Call Conversion Tracking, δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τα βήματα που ακολούθησε ο τελικός καταναλωτής, πριν επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την επιχείρηση. Για παράδειγμα, απαντά σε ερωτήματα, όπως: ήταν μια διαφήμιση στο Facebook, κάποιο banner σε ένα website, μια καταχώρηση στον τύπο ή κάποια καμπάνια Google Ads αυτή η οποία προσέλκυσε το ενδιαφέρον του καταναλωτή; Και αν ήταν μια καμπάνια Google Ads, ποια ήταν η λέξη κλειδί που χρησιμοποιήθηκε κατά την αναζήτηση πριν αποφασίσει τελικά να προβεί σε τηλεφωνική επικοινωνία;
Τα δεδομένα αυτά αναλύονται και παρουσιάζονται μέσω απλών γραφημάτων, σε πραγματικό χρόνο, στην πλατφόρμα της Nimbata και στις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν τα digital marketing agencies, όπως το Google Analytics και τα Google Ads. Η πληροφορία αυτή έρχεται να συμπληρώσει τα δεδομένα που ήδη έχουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά τα online conversions, ώστε να αποκτήσουν μια συνολική εκτίμηση για την επιτυχία των διαφημιστικών τους ενεργειών και να προσαρμόσουν αναλόγως την στρατηγική τους.
Παράλληλα οι οργανισμοί μπορούν να καταγράψουν και να ηχογραφήσουν τις τηλεφωνικές κλήσεις που λαμβάνουν και μέσω έξυπνων αλγορίθμων να ανακαλύψουν πολύτιμη πληροφορία που «κρύβεται» στους διαλόγους των πελατών με την επιχείρησή τους.
Στην ιδρυτική ομάδα της Nimbata βρίσκονται νέοι Έλληνες με σημαντική προϋπηρεσία σε πολυεθνικές εταιρείες και εξειδικευμένες γνώσεις στην υλοποίηση μεγάλων έργων στον ευρύτερο χώρο των τηλεπικοινωνιών.
Η εταιρεία αυτή τη στιγμή διατηρεί γραφεία στη Βοστώνη των Ηνωμένων Πολιτειών και την Αθήνα, ενώ η υπηρεσία, χρησιμοποιείται ήδη από πολυεθνικές και μεγάλα marketing agencies στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Η χρηματοδότηση από το Uni.Fund, έρχεται για να ενισχύσει την περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος και της ομάδας και την εξάπλωσή της σε νέες αγορές στο εξωτερικό.
Για τη συνεργασία με το Uni.Fund ο Δημήτρης Πουρναράκης, Co-founder της Nimbata αναφέρει: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμπράττουμε με το Uni.fund, το οποίο από την πρώτη στιγμή πίστεψε στις δυνατότητες της υπηρεσίας και με τις εξειδικευμένες γνώσεις και γνωριμίες των partners του, θα είναι πολύτιμο μέλος της ομάδας, στην προσπάθειά μας για ανάπτυξη και εδραίωση στην αγορά.”
DTWise: Εφαρμογές Big Data Analytics και Industry 4.0 για τη μέτρηση ενεργειακών δεδομένων και την ορθή διαχείριση της ενεργειακής κατανάλωσης (http://www.dtwise.com/)
Η DTWISE δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη εξελιγμένων εφαρμογών Βig Data Analytics και Industry 4.0 που διευκολύνουν την ενεργειακή απόδοση, την πολυεπίπεδη παρακολούθηση λειτουργίας, τον αυτοματισμό, τη διασυνδεσιμότητα και τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις επιχειρήσεις. Ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία (data-driven energy efficiency market), αναμένεται να φτάσει το 2020 σε μέγεθος τα $45 δις σε παγκόσμια κλίμακα.
Η DTWISE ιδρύθηκε το 2015 από τους Αθανάσιο Παναγούλα και τον Σπύρο Τζοβαΐρη. Ο Α. Παναγούλας έχει πολυετή εμπειρία σε μεγάλα ελληνικά και διεθνή τεχνικά έργα και έχει εργαστεί πάνω σε νευρωνικά δίκτυα, τεχνητή νοημοσύνη και ρομποτική. Ο Σ. Τζοβαΐρης είναι έμπειρο στέλεχος σε ανάπτυξη λογισμικού σε εξαιρετικά μεγάλα έργα, με προϋπηρεσία σε πολυεθνικές εταιρείες ως Release Manager.
Η εταιρεία διαθέτει ήδη στην αγορά τη σουίτα εφαρμογών WiseWatch, που παρακολουθεί και αναλύει σε πραγματικό χρόνο κάθε είδους ενεργειακά δεδομένα, σε κάθε τύπου επαγγελματική εγκατάσταση, για την ορθή διαχείριση της ενεργειακής κατανάλωσης. Επίσης διαθέτει το WiseFuel Distibutor, ένα καινοτόμο λογισμικό logistics, που αυτοματοποιεί την παρακολούθηση, την παράδοση και τη διαχείριση υγρών προϊόντων και καυσίμων. Η DTWise παρέχει επίσης υποστηρικτικές υπηρεσίες σε εγκαταστάσεις κάθε κλίμακας για την επίτευξη των κατά περίπτωση στόχων, ενεργειακών ή αυτοματοποίησης.
Στις ήδη υπάρχουσες συνεργασίες της εταιρείας περιλαμβάνονται βιομηχανίες ανακύκλωσης αλουμινίου, μετάλλων και φαρμάκων, εμπορικά κέντρα, κτίρια γραφείων, logistics, oδικά δίκτυα, παραγωγοί ηλεκτρικής ενέργειας και οργανισμοί κοινής ωφέλειας (Utilities), στις οποίες η DTWise παρέχει καινοτόμες λύσεις data-driven Energy Efficiency.
Ο μέσος όρος εξοικονομήσεων που έχει επιτύχει συνολικά στα έργα φτάνει το 15% επιτυγχάνοντας ROI μικρότερο των 30 μηνών στο 80% των περιπτώσεων και βοηθώντας να εξοικονομηθούν συνολικά 5 εκατ. ευρώ για τους πελάτες της.
Μέσα από τη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη, η DTWISE χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής και εφαρμόζει τεχνικές που προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή εξέλιξη, επεκτασιμότητα και προσαρμογή των προϊόντων της στις απαιτήσεις της αγοράς. Μέσω της χρηματοδότησης από το Uni.Fund η εταιρεία στοχεύει να βοηθηθεί στην ανάπτυξη αλγορίθμων AI για βελτίωση των αυτοματισμών που προσφέρει και να προσεγγίσει διεθνείς πελάτες για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.
Ο Θανάσης Παναγούλας δήλωσε για τη συνεργασία: “Στη δύσκολη – όπως όλοι γνωρίζουν – διαδικασία ανεύρεσης χρηματοδότη για τα άμεσα πλάνα μιας εταιρείας, επιλέξαμε να κινηθούμε στην αναζήτηση του κατάλληλου σχήματος, προσβλέποντας σε μία ομάδα που θα προσφέρει συνέργειες και όχι μόνο κεφάλαια. Στην ομάδα του Uni.Fund είδαμε τους συνεργάτες που θα παλέψουν μαζί μας για τους άμεσους, αλλά και απώτερους στόχους μας”.