Η Uber Technologies παρήγαγε περισσότερα έσοδα από τη διανομή τροφίμων από ό,τι από τη μεταφορά επιβατών για πρώτη φορά το τελευταίο τρίμηνο, αλλά δεν κατάφερε να αντισταθμίσει την βαθιά και παρατεταμένη συρρίκνωση της δραστηριότητας που προκάλεσε η πανδημία του κορονοϊού.
Η μετοχή της Uber Technologies υποχωρεί 5% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 29% το β’ τρίμηνο, στα 2,24 δισ. δολάρια, τερματίζοντας μια δεκαετία αδιάκοπης ανόδου. Επίσης, οι ζημιές διευρύνθηκαν στο τρίμηνο, ωστόσο η Uber διατήρησε την πρόβλεψη ότι θα πετύχει το στόχο εμφάνισης προσαρμοσμένων κερδών έως τα τέλη του επόμενου έτους. Η παράδοση τροφίμων έχει γίνει βασικό στοιχείο αυτής της στρατηγικής, ειδικά μετά και την εξαγορά της Postmates αντί 2,65 δισ. δολαρίων.