Λίγες ώρες πριν τις εθνικές εκλογές, μέσω της πλατφόρμας ανάλυσης διαδικτύου Newsrelate.com, εξορύχθηκαν και αναλύθηκαν όλες οι δημοσιεύσεις της προεκλογικής περιόδου, σχετικά με τους 2 υποψήφιους πρωθυπουργούς της χώρας:

Αλέξης Τσίπρας vs Κυριάκος Μητσοτάκης

Αναλύθηκαν οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, blogs, twitter, instagram, facebook, youtube, οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των αναφορών
τα συναισθήματα των δημοσιεύσεων, οι social media λογαριασμοί του κάθε υποψηφίου

Παράμετροι Ανάλυσης
Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν: απο 10 Ιουνίου 2019 έως 4 Ιουλίου 2019

Για την παρακολούθηση και εξόρυξη των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν:
– 2 λέξεις-κλειδιά
– 2 εκφράσεις (advanced queries έξυπνης αναζήτησης)
– 6 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook,instagram,twitter

– Όλες οι δημοσιεύσεις που αναλύθηκαν ήταν δημόσιες
– Στο facebook και στο instagram έγιναν monitor οι λογαριασμοί των υποψηφίων
– Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης που χρησιμοποιήθηκαν κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 75% με 95%

Στα παρακάτω διαγράμματα και στατιστικά παρουσιάζονται οι επιμέρους μετρήσεις με τα αποτελέσματα τους

Ανάλυση Δημοσιεύσεων (Mentions)

58.6% – Αλέξης Τσίπρας με 209924 αναφορές και Μ.Ο. 8747 ανα ημέρα
41.4% – Κυριάκος Μητσοτάκης με 148016 αναφορές και Μ.Ο. 6167 ανα ημέρα

Ανα Περίοδο

Ανα Υποψήφιο

*Οι αναφορές με γκρί ειναι σε σύγκριση με την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο

Ανάλυση Αντιδράσεων Κοινού (User Engagement)

Στην περίοδο ανάλυσης ο συνολικός αριθμός των αντιδράσεων των χρηστών (user engagement) ήταν: 10.440.406

54% – Αλέξης Τσίπρας με 5.611.752 αντιδράσεις
46% – Κυριάκος Μητσοτάκης με 4.828.654 αντιδράσεις

*Αντίδραση Χρήστη (User Engagement) μπορεί να ειναι αναλόγως του μέσου: ένα facebook like ή share σε μια δημοσίευση ιστοσελίδας, ή ένα like ή share ή retweet σε μια ανάρτηση σε ενα social media λογαριασμό, ένα σχόλιο (comment) σε μια ανάρτηση σε ενα social media λογαριασμό, η προβολή ενός video στο youtube , ένα αρνητικό ή θετικό (thumbs up or thumbs down) like ή dislike σε ενα video στο youtube

 

Ανάλυση Συναισθημάτων (Sentiments)

Οι σχετικές αναφορές που είχαν περισσότερο θετικό συναίσθημα:
24.4% – Κυριάκος Μητσοτάκης
16.8% – Αλέξης Τσίπρας
Οι σχετικές αναφορές που είχαν περισσότερο αρνητικό συναίσθημα:
8.5% – Αλέξης Τσίπρας
6.8% – Κυριάκος Μητσοτάκης


Η αναλογία θετικών προς αρνητικών συναισθημάτων στο σύνολο των δημοσιεύσεων ηταν 72:28

 

Ανάλυση Social Media λογαριασμών – Υποψηφίων

Με τις περισσότερες αναρτήσεις:
 Σε facebook
@tsiprasalexis (Αλέξης Τσίπρας) – με 59 αναρτήσεις
@kyriakosmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 32 αναρτήσεις
 Σε twitter
@atsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 293 αναρτήσεις
@kmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 130 αναρτήσεις
 Σε instagram
@alexistsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 18 αναρτήσεις
@kyriakos_ (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 16 αναρτήσεις

*Ο λογαριασμός με τις περισσότερες αναρτήσεις ήταν ο:  @atsipras (Αλέξης Τσίπρας) με 293 αναρτήσεις

Με τις περισσότερες αντιδράσεις χρηστών:
 Σε twitter
@atsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 85086 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.051%
@kmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 82155 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.300%
 Σε facebook
@tsiprasalexis (Αλέξης Τσίπρας) – με 360245 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 0.710%
@kyriakosmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 114240 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 1.681%
 Σε instagram
@alexistsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 153035 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 8.709%
@kyriakos_ (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 145534 αντιδράσεις και απόκριση χρηστών 6.976%

*ο λογαριασμός με τις περισσότερες αντιδράσεις χρηστών ήταν ο:  @tsiprasalexis (Αλέξης Τσίπρας) με 360245 αντιδράσεις χρηστών
*ο λογαριασμός με την μεγαλύτερη απόκριση χρηστών ήταν ο:  @alexistsipras (Αλέξης Τσίπρας) με απόκριση χρηστών 8.709%

*Απόκριση Χρηστών πηγής (%) = είναι το ποσοστό(επι τοις %) των followers του εκάστοτε social media λογαριασμού που αντιδρούν στις αναρτήσεις της πηγής

Με τους περισσότερους followers:
 Σε twitter
@atsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 526303 followers (αύξηση +457 απο τις 10/6)
@kmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 206848 followers (αύξηση +2194 απο τις 10/6)
 Σε facebook
@tsiprasalexis (Αλέξης Τσίπρας) – με 453094 likes στη σελίδα (αύξηση +4890 απο τις 10/6)
@kyriakosmitsotakis (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 147298 likes στη σελίδα (αύξηση +4933 απο τις 10/6)
 Σε instagram
@kyriakos_ (Κυριάκος Μητσοτάκης) – με 69135 followers (αύξηση +9394 απο τις 10/6)
@alexistsipras (Αλέξης Τσίπρας) – με 63231 followers (αύξηση +6214 απο τις 10/6)

*o λογαριασμός με τους περισσότερους followers ειναι ο:  @tsiprasalexis (Αλέξης Τσίπρας) με 526303 followers
*o λογαριασμός με την μεγαλύτερη αύξηση followers (απο τις 10/6) είναι ο:  @kyriakos_ (Κυριάκος Μητσοτάκης) με αύξηση +9394 followers

 

*Η παρούσα ανάλυση αποτελεί μέτρηση δημοσιότητας σε ιστοσελίδες και social media του Ελληνικού διαδικτύου, δεν είναι δημοσκόπηση και δεν μπορεί να ερμηνευθεί ώς τέτοια.


H πλατφόρμα Newsrelate

To Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining)

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ
περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που σε ενδιαφέρει
ΑΝΑΛΥΕΙ
και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τι είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ
εφαρμόζοντας ενιαίους κανόνες, και παρέχοντας μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ
διαχειρίζοντας τη φήμη του brand σου, παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό σου, βρίσκοντας influencers, αναλύοντας και συγκρίνοντας αναφορές και στατιστικά δημοφιλίας, αντιδράσεων και συναισθημάτων, δημιουργώντας μια νέα ιστοσελίδα ή ένα live report με όλα αυτά
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ
Εταιρείες, αναγνωρίσιμα πρόσωπα, δημοσιογράφους, news agencies, pr/media agencies, υπεύθυνους marketing/προϊόντων και brand/product managers, αναλυτές/ερευνητές