Τρία επιπλέον containers παρήγγειλε η Capital Maritime του εφοπλιστή κ. Ευάγγελου Μαρινάκη, στα ναυπηγεία της Hundai στην Κορέα, εξασκώντας το δικαίωμα επιλογής που είχε (option). Πλέον με την εξάσκηση του δικαιώματος η εταιρία έχει έξι υπό παραγγελία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κόστους 31,2 εκ. δολαρίων έκαστο με παράδοση το έτος 2023.
Ειδικότερα, η παραγγελία προς το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard αφορά τρία επιπλέον containerships, χωρητικότητας 1.800 ΤΕUs έκαστο, σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Anchor Shipbroking.
Ο εφοπλιστής τελευταία επενδύει επίσης και στο «κτίσιμο» tankers και LNG carriers.
Αρκετά από τα νέα πλοία θα είναι σχεδιασμένα με «πράσινα» χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα θα μπορούν να καίνε LNG (LNG ready), ενώ θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα «εναλλακτικής θαλάσσιας ισχύος» (Alternative Maritime Power), το οποίο επιτρέπει στο πλοίο, όταν είναι αγκυροβολημένο σε ένα λιμάνι, να τροφοδοτείται με ηλεκτρικό ρεύμα από το λιμενικό δίκτυο.
Συνολικά ο Όμιλος του κ. Μαρινάκη φέρεται να διαχειρίζεται περισσότερα από 90 πλοία, με δραστηριότητα σε όλους τους κύριους κλάδους.