Για ακόμη μια φορά η Τρ. Πειραιώς στηρίζει ενεργά τους εμπλεκόμενους φορείς που συμβάλλουν στην παραγωγική ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα καθώς και την ενίσχυση της παραγωγής επώνυμων, ποιοτικών προϊόντων πιστοποιημένης προέλευσης. Υπό το πρίσμα αυτό, η τράπεζα προχώρησε σε συνεργασία με την Agrino στο πλαίσιο του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας.

Μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας της Τράπεζας Πειραιώς στην ανωτέρω περιοχή, ο αγρότης  έχει στη διάθεσή του την απαιτούμενη ρευστότητα με άκρως ανταγωνιστικούς όρους για την κάλυψη των παραγωγικών του αναγκών

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τράπεζας, σε μία περιοχή με βασικές καλλιέργειες, τα όσπρια και το ρύζι, ιδρύθηκε το 1955 στο Αγρίνιο, η επιχείρηση των αδερφών Ευστρατίου, Ευθυμίου και Γεωργίου Πιστιόλα που είναι γνωστή σήμερα με το brand Agrino. Τα τρία αδέρφια ξεκίνησαν τη δραστηριότητα τους με το εμπόριο χύμα ρυζιού και εν συνεχεία, αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή του εργοστασίου τους στην περιοχή του Αγρινίου, εισήγαγαν στην αγορά το ρύζι με το σήμα Agrino, σε ειδική χάρτινη συσκευασία με διαφορετικό χρώμα για κάθε ποικιλία.

Από τη δεκαετία του ‘70 η γκάμα των ρυζιών περιλαμβάνει όλες τις λευκές ελληνικές ποικιλίες. Επίσης είναι από τις πρώτες εταιρίες που παράγουν στις εγκαταστάσεις της και το ρύζι  υγροθερμικής επεξεργασίας parboiled. Το 1993 η Agrino εισέρχεται και στην αγορά των οσπρίων. Επιλέγει τις καλύτερες ποικιλίες από όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα, ξεκινά τη συνεργασία με παραγωγούς στην Καστοριά για τον περίφημο Γίγαντα-Ελέφαντα Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (Π.Γ.Ε.). Παράλληλα, συστήνει την οργανωμένη ομάδα Παραγωγών στην Καστοριά και είναι πρωτοπόρος στη συστηματική αναβίωση καλλιέργειας και άλλων ελληνικών οσπρίων, δημιουργώντας παρόμοιες ομάδες παραγωγών άλλων ειδών και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.
Το σημαντικότερο στοιχείο στρατηγικής της εταιρίας είναι ότι η αναγραφή του ονόματος του καλλιεργητή και του τόπου παραγωγής πάνω σε κάθε πακέτο ρυζιού και ελληνικού οσπρίου πιστοποιεί στον καταναλωτή ότι το προϊόν, προέρχεται από τη συγκεκριμένη περιοχή και, παράλληλα, προβάλλεται το έργο των Ελλήνων παραγωγών.
Ο κύριος όγκος των πωλήσεων της (περίπου στο 85%) κατευθύνεται στην εγχώρια αγορά με παράλληλη εξαγωγική δραστηριότητα σε Γερμανία, Αγγλία, Ολλανδία, Κύπρο, ΗΠΑ και στις Σκανδιναβικές Χώρες. Ο βασικός στρατηγικός σχεδιασμός του Ομίλου είναι η προώθηση του brand name του σε Ευρώπη, Ρωσία και ΗΠΑ, καθώς και η ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων. Η εταιρεία έχει λάβει πλήθος διακρίσεων και βραβεύσεων μεταξύ των οποίων για τη συντονισμένη εφαρμογή των κανόνων Ορθής Γεωργικής Πρακτικής στους προμηθευτές παραγωγούς της, για τις καινοτομίες της σε επίπεδο προϊόντος και παραγωγικής διαδικασίας, καθώς και για τη συνεισφορά της στο ελληνικό επιχειρείν.
Η εταιρεία ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού στον κλάδο έχει ολοκληρώσει διαδοχικά επενδυτικά σχέδια, με πιο πρόσφατο τον εκσυγχρονισμό των δύο εργοστασίων της στο Αγρίνιο και στη Θεσσαλονίκη συνολικού προϋπολογισμού 4 εκατ. €.  Επίσης, διαθέτει πιστοποιήσεις, εδώ και μια 20ετία, για την εφαρμογή των προτύπων ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων ISO 9001:2015, ISO 22000:2005, BRC, IFS, Agro 2.1 & 2.2, Globalgap, καθώς και δύο πλήρως εξοπλισμένα και σύγχρονα εργαστήρια για τον εσωτερικό ποιοτικό έλεγχο των προϊόντων της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ