του Βάιου Κρόκου
Μπορεί o ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου να θεωρηθεί Τέχνη; Μπορεί η έννοια της ασφάλισης να έχει την ίδια αξία όπως ένα αρχιτεκτονικό «θαύμα»; Ναι, για τους ανθρώπους της MetLife!
«Οι Αρχιτέκτονες είμαστε ΕΜΕΙΣ», τόνισε ο κ. Κυριάκος Αποστολίδης, Γενικός Διευθυντής της MetLife σε Ελλάδα & Κύπρο στην ομιλία του, κατά την ετήσια εκδήλωση απονομής βραβείων στους διακριθέντες συνεργάτες του 2018.
Συσχετίζοντας σύγχρονα έργα τέχνης και επιτεύγματα – από πίνακες του Μικελάντζελο Καραβάτζο ως την πρώτη πτήση των αδερφών Ράιτ – με την αξία της ασφάλισης, ο κ. Αποστολίδης τόνισε πως οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν εκχωρούν την μοίρα τους στην τύχη.
«Η ασφάλιση αλλάζει την ανθρώπινη μοίρα. Σκεφτείτε το θετικό αποτέλεσμα όταν έρχεται η ώρα της αποζημίωσης για κάποιον ή όταν στην αντίθετη περίπτωση συμβεί κάτι άσχημο και δεν σας άκουσε κάποιος και δεν ασφαλίστηκε. Αυτή η Τέχνη αλλάζει την μοίρα των ανθρώπων…», σημείωσε.
«Δικές μας είναι οι ευκαιρίες, οι απειλές, οι αποτυχίες και οι επιτυχίες. Η ασφάλιση παράγει πλούτο γιατί αποτελεί μόχλευση της ίδιας της ανθρώπινης ικανότητας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Αποστολίδης.
Σε μια κατάμεστη αίθουσα του Divani Apollon Palace & Thalasso στο Καβούρι, οι διακριθέντες ήταν κάθε λογής: Βραβεία για συνεργάτες με υψηλή παραγωγή που έκλεισαν 12 μήνες στην εταιρεία, 5 χρόνια, 15, 20, 25 κλπ.
Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή αποτέλεσε επίσης η βράβευση του κ. Λεωνίδα Χριστοδουλίδη, διευθυντή γραφείου πωλήσεων, ενός ανθρώπου γκουρού της ασφάλισης που δουλεύει για την MetLife από το μακρινό πλέον 1967.
Ο όμιλος MetLife, εξάλλου, κλείνει 151 χρόνια ζωής παγκοσμίως, 90 εκατ. πελάτες σε 60 χώρες και 55 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Όπως ανέφερε ο κ. Δημήτρης Βασιλειάδης, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας, η συνολική παραγωγή του 2018 κατάγραψε άνοδο 10% έναντι της περσινής αντίστοιχης περιόδου, στα 26,2 εκ. ευρώ.
Το μερίδιο του agency στο παραπάνω αποτέλεσμα αντιστοιχεί στο 46%, δηλαδή περί τα 12 εκ. ευρώ. Ιδιαίτερης σημασίας είναι επίσης η υψηλή ανανεωσιμότητα συμβολαίων με ποσοστό που αγγίζει το 90%.
Η εταιρεία συνεχίζει και την τρέχουσα χρονιά με ένα υγιές προϊοντικό χαρτοφυλάκιο και έναν ισχυρό διοικητικό μηχανισμό που μπορεί να καθοδηγεί σε τοπικό, περιφερειακό και παγκόσμιο επίπεδο.
Στους στόχους της εταιρείας, όπως επεσήμανε, ο κ. Βασιλειάδης, είναι η κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς με επίκεντρο πάντα το agency και το ανθρώπινο στοιχείο που διαχρονικά δείχνει πίστη, σε κάθε περίσταση. Όπως τόνισε επίσης, τα νέα δεδομένα και το οικονομικό περιβάλλον δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για αύξηση των μεγεθών στον κλάδο Ζωής & Υγείας.
«Μαζί μας σήμερα βρίσκονται ιστορικά στελέχη όχι μόνο της Metlife αλλά όλης της ασφαλιστικής αγοράς. Η αποψινή βραδιά ανήκει σε εσάς, στο Agency. Ανήκει στους αρχιτέκτονες μιας καλύτερης ζωής. Κάθε άνθρωπος έχει ανάγκη να προστατευτεί σε έναν κόσμο που αλλάζει, με νέες τεχνολογίες, δημογραφικές εξελίξεις και άλλες προκλήσεις. Επικεντρωνόμαστε στον άνθρωπο και τις ανάγκες του με νέα εργαλεία. Θα το πετύχουμε μαζί – με το καλύτερο δίκτυο της αγοράς. Πολλοί προσπαθούν να το αντιγράψουν, χωρίς να το καταφέρουν. Το ήθος και η συνέπεια δεν αντιγράφονται. Ο καθένας από εσάς έχει κερδίσει με το σπαθί του την συμμετοχή εδώ…»είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Βασιλείαδης.
Οδηγός για το δίκτυο EMEA η Ελλάδα
Οδηγός για τις αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής αποτελεί η Ελλάδα. Αυτό επεσήμανε κατά την ομιλία του ο Face to Face Head Ευρώπης, κ. Μάρτζιν Μπόροβιτς, βραβεύοντας παράλληλα τρεις σημαντικούς συνεργάτες που διακρίθηκαν ως κορυφαίοι στο δίκτυο EMEA της MetLife.
Εξιστορώντας τους δεσμούς του με την Ελλάδα, ο κ. Μπόροβιτς επεσήμανε ότι παρά την τεχνολογική πρόοδο το Agency θα παραμείνει κομβικό στοιχείο στον ρόλο της ασφάλισης.
«Όπως αλλάζουν οι ανάγκες των πελατών, έτσι πρέπει να δούμε πως πρέπει να αλλάξουμε και εμείς», σημείωσε, αποκαλύπτοντας πως υπάρχει αισιοδοξία και σχέδια για την Ελλάδα, η οποία κατέχει ένα από τα μεγαλύτερη Αgency σε επίπεδο ομίλου στην Ευρώπη.