Αρνητικά επηρεάστηκαν οι πωλήσεις της Hermès στις αρχές του έτους από την επιβράδυνση της κινεζικής ζήτησης, κάτι που μαρτυρά ότι ακόμη και ο πιο ανθεκτικός προμηθευτής luxury προϊόντων υψηλής ποιότητας δεν γλίτωσε από τις πτωτικές τάσεις της αγοράς luxury προϊόντων. Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 1,2% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η Hermès International ,πολύ πιο χαμηλά από την αύξηση 4% που ανέμεναν οι αναλυτές. Συνολικά, τα έσοδα της Hermès στην περίοδο ήταν ελαφρώς χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η εξαιρετικά πλούσια πελατεία παρέχει προστασία από την αστάθεια

Η Hermès συνεχίζει ωστόσο να ξεπερνά τους ανταγωνιστές της εν μέρει επειδή εξυπηρετεί τους πλουσιότερους πελάτες του κόσμου, οι καταναλωτικές συνήθειες των οποίων τείνουν να επηρεάζονται λιγότερο από τις εκάστοτε οικονομικές υφέσεις.

Οι πωλήσεις της εταιρείας στο πρώτο τρίμηνο αυξήθηκαν σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, με την Αμερική να καταγράφει άνοδο 11%. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton κατέγραψε χαμηλότερες από τις αναμενόμενες τριμηνιαίες πωλήσεις στη βασική μονάδα μόδας και δερμάτινων ειδών. Ο ιδιοκτήτης της Christian Dior υπέστη ιδιαίτερες ζημιές εξαιτίας της ασθενούς ζήτησης στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα, με τα έσοδα εκεί να μειώνονται κατά 11%. Η ικανότητα της Hermès να αντεπεξέλθει στην πτώση της ζήτησης για είδη πολυτελείας καλύτερα από τους ανταγωνιστές της βοήθησε τη μετοχή της. Οι απογοητευτικές πωλήσεις της LVMH αυτή την εβδομάδα οδήγησαν σε πτώση τη μετοχή της, βοηθώντας την Hermès να εκθρονίσει τον ανταγωνιστή της και να γίνει η πιο πολύτιμη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο.

Το επιχειρηματικό μοντέλο περιορισμένης προσφοράς της Hermès έχει διασφαλίσει ότι η ζήτηση για τσάντες, όπως η Birkin και η Kelly, ξεπερνά την προσφορά. Αυτές οι τσάντες μπορούν να πωληθούν για περίπου 10.000 ευρώ (11.378 δολάρια) στο Παρίσι και μπορούν να πιάσουν πολύ υψηλότερες τιμές στην αγορά μεταπώλησης.

Τον Φεβρουάριο, η αποτίμηση της Hermès ξεπέρασε για λίγο ένα συμβολικό όριο των 300 δισεκατομμυρίων ευρώ (341 δισεκατομμύρια δολάρια), αλλά οι ανησυχίες για έναν κλιμακούμενο παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο έχουν έκτοτε βλάψει τον ευρύτερο τομέα των ειδών πολυτελείας.