«Κοιτάζουμε τρόπους οι απευθείας πτήσεις προς Ινδία να ξεκινήσουν νωρίτερα (σ.σ. από τον σχεδιασμό για τέλη 2026-αρχές 2027)…» ήταν το μήνυμα του Ευτύχιου Βασιλάκη στο πλαίσιο της εκδήλωσης για το IGC Business & Investment Council. Όπως σημείωσε ο πρόεδρος της Aegean, τα νέα αεροσκάφη έχουν παραγγελθεί (ειδικά διαμορφωμένη έκδοση των Airbus A321neo) με στόχο να καλύψουν αποστάσεις από/προς Ινδία, Κεντρική Αφρική. Κοινός τόπος είναι ότι ειδικότερα η αγορά της Ινδίας (Δελχί, Βομβάη) αποτελεί το “holy grail” των δύο πόλων Δύσης/ΗΠΑ και Ανατολής/Κίνας, αλλά και την ταχύτατα ανερχόμενη οικονομική δύναμη του πλανήτη.
Για τη δε Ελλάδα η Ινδία δεν είναι ένας απλός σύνδεσμος από τα χρόνια του Μεγάλου Αλεξάνδρου, μια ισχυρή σχέση που χάνεται στα χρόνια του Μενάνδρου Α’ του Σωτήρος –του σημαντικότερου Έλληνα βασιλιά της Ινδίας–, αλλά ένα στοίχημα με γεωπολιτικό και επιχειρηματικό/οικονομικό πρόσημο.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο πρόεδρος της Aegean είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις με τον αντιπρόεδρο της GMR Greece Airport Limited, Alok Srivastava. Όπως είπε ο Ευτύχιος Βασιλάκης, τους δύο άνδρες τους συνδέει το νέο αεροδρόμιο που κατασκευάζεται στο Ηράκλειο (Καστέλλι) από κοινού με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, και θα αποτελέσει σημαντικό σταθμό (hub) για την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
AΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK