«Είμαστε το πιο ακριβό φυσικό μεταλλικό νερό. Μας ενδιαφέρει να μην πουλάμε φθηνά», δήλωσε ο κ. Δημήτρης Τσέλιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της AHB Group γνωστή από το εμφιαλωμένο νερό Θεόνη, στο περιθώριο εκδήλωσης για την δωρεά 20 ηχητικών φαναριών σε κεντρικές διαβάσεις του κέντρου των Αθηνών.

Ειδικότερα, τόνισε ότι: «Αναπτυσσόμαστε λόγω ποιότητας. Είμαστε το πιο ακριβό φυσικό μεταλλικό νερό και θέλουμε να μείνουμε έτσι». Αυτή η στρατηγική φαίνεται να αποδίδει. Σήμερα η εταιρεία κατέχει μερίδιο 10% με αυξανόμενους όγκους, ενώ ο στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη εντός και εκτός των τειχών, χωρίς εξαγορές. Πέρυσι ο κύκλος εργασιών της άγγιξε τα 32 εκατ. ευρώ ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης τη φετινή χρονιά είναι στο +15%, και ο τζίρος εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 40 εκατ. ευρώ. Με περίπου το 14% των πωλήσεων να προέρχεται από διεθνείς πωλήσεις, ένα ποσοστό που, σύμφωνα με τη διοίκηση, «μπορεί να φτάσει στο 17%».

Το πλάνο περιλαμβάνει σταδιακή διεύρυνση στις αγορές της Μέσης Ανατολής και των ΗΠΑ, με έμφαση στα δίκτυα διανομής. Στις ΗΠΑ, η στρατηγική εστιάζει στην premium κατηγορία και στο eco-friendly, καθώς, όπως σημειώνουν, «η Νέα Υόρκη έχει αγκαλιάσει τα προϊόντα με περιβαλλοντική ταυτότητα». 

Σημειώνεται ότι η εταιρεία δεν συμμετέχει στον φορέα DRS που μόλις πρόσφατα συστάθηκε. Και όπως είπε ο κ. Τσέλιος η μη συμμετοχή είναι από επιλογή. «Περιμένουμε να δούμε γενικότερα τις εξελίξεις με τη συγκεκριμένη εταιρεία, τη διαχείριση και πώς όλο αυτό θα λειτουργήσει» ανέφερε χαρακτηριστικά. Ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να περιορίσει τις συσκευασίες Pet, καθώς  η επιβάρυνση στο πλαστικό είναι μεγάλη. Όπως ανέφερε «Ττο DRS εμείς που είμαστε οι πρώτοι που βγήκαμε με χάρτινη συσκευασία, μας προβληματίζει αλλά όχι τόσο πολύ. Υπάρχει και ο χάρτινος κωδικός» ενώ απαντώντας σε ερώτημα για το αν εξετάζεται το ενδεχόμενο να είναι στην αγορά μόνο με τη χάρτινη συσκευασία απάντησε χαρακτηριστικά «ποτέ δεν ξέρεις».