Τον μετασχηματισμό των πρατηρίων σε πολυμορφικά σημεία λιανικής, με στόχο τον εμπλουτισμό της κερδοφορίας τους, προωθεί η Coral, που έχει την ευθύνη για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της Shell στην Ελλάδα.
Αυτό, ουσιαστικά, ήταν το μήνυμα κατά την παρουσίαση στα ΜΜΕ του νέου προγράμματος Shell GO+, του ανανεωμένου προγράμματος επιβράβευσης, που υπόσχεται, όπως λέει, να κάνει κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell ακόμη πιο απολαυστική, προσφέροντας πόντους, προνόμια, διαγωνισμούς και αποκλειστικές συνεργασίες, τόσο στα πρατήρια Shell όσο και μέσω της εφαρμογής Shell GO+ app.
Πάντως, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Ιατρόπουλος, διευθυντής Πωλήσεων του δικτύου λιανικής της Coral: «Παρά τις αλλαγές που συντελούνται στην αγορά, τα υγρά καύσιμα έχουν αντοχές και θα τραβήξουν το άρμα για πολλά χρόνια ακόμη. Ωστόσο, ως εταιρεία, επιδιώκουμε να δώσουμε επιπλέον αξία στον χρόνο που μας αφιερώνει ο πελάτης».
Στο μεταξύ, με 25 καταστήματα μίνι μάρκετ –τα οποία όμως δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν θα έχουν brand Smartshop, που λειτουργεί στα πρατήρια–, αλλά και αυτόνομα, με δύο καταστήματα στη Νέα Σμύρνη και στην Ηλιούπολη, ο όμιλος στοχεύει στη μικρή λιανική. «Δοκιμάζουμε και μέσα και έξω από το πρατήριο, και οι επιδόσεις είναι αυτές που θα καθορίσουν το πώς θα εξελιχθεί το κομμάτι της μικρής λιανικής» επεσήμαναν τα στελέχη της εταιρείας.
AΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK