Της Κυρέλας Πέτρου

Με την επίσημη έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου προ των πυλών και με όλες τις προβλέψεις να αναφέρουν σημαντική αύξηση επισκεπτών, ένας επικοινωνιακός -σε αυτή τη φάση- πόλεμος, ξεκινάει στην αγορά μπύρας.

Το έρεισμα αυτή τη φορά είναι η ελληνικότητα των εταιρειών παραγωγής, με τον Αθανάσιο Συριανό, Προέδρο και CEO της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης να.. ρίχνει το γάντι, μέσα από τη νέα καμπάνια της ζυθοποιίας.

————————————————————————————————–

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΙΣ INTELLIGENΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, Ο,ΤΙ ΨΙΘΥΡΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ, ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

————————————————————————————————–

Ειδικότερα, η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης με όχημα τη νέα της καμπάνια «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», επιδιώκει να δημιουργήσει ένα κίνημα με στόχο, όπως αναφέρει, να ενημερώσει τους καταναλωτές για τη λειτουργία της εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας σε μια χώρα που «μας χωράει όλους και πρέπει να μας χωράει όλους», όπως τονίζεται με νόημα.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, ο κ. Συριανός κάνει λόγο για ανάγκη λειτουργίας της αγοράς με ίσους όρους, δίκαιου ανταγωνισμού –υπονοώντας προφανώς ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο– και για δυνατότητα παρουσίας των μικρότερων εταιρειών σε όλα τα δίκτυα διανομής. Προκειμένου να επιτευχθούν αυτοί οι όροι, απευθύνει κάλεσμα στις μικρότερες ζυθοποιίες, να γίνουν μία «γροθιά», που θα διεκδικήσει χώρο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, όπως αναφέρει.

Από την διοίκηση της εταιρείας σημειώνεται ότι το μήνυμα «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», αποτελεί το όραμα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για τη δημιουργία μιας αγοράς ίσων ευκαιριών και δίκαιου ανταγωνισμού, όπου όλα τα προϊόντα μπύρας συνυπάρχουν, με τους ίδιους όρους, στα δίκτυα διανομής και τα καταστήματα επιτόπιας κατανάλωσης. «Ο δίκαιος ανταγωνισμός, αποτελεί πάντα μία ανοιχτή δύναμη», αναφέρεται από την ΕΖΑ, σημειώνοντας ότι το «Ευ Ζυθοποιείν» αποτελεί το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας όπου οι μικρές και οι μεσαίες ελληνικές ζυθοποιίες έχουν χώρο να εξελιχθούν και αναπτύξουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα. 

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, ο κ. Αθανάσιος Συριανός δήλωσε σχετικά: «Η καμπάνια «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα» αποτελεί για όλους εμάς στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το έναυσμα να διεκδικήσουμε ίσες ευκαιρίες και ισότιμη αντιμετώπιση για όλους τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς ζυθοποιίας. Χώρος υπάρχει για όλους και πρέπει να υπάρχει για όλους. Στόχος μας, ως εταιρεία και ως ιδρυτικό μέλος του κινήματος «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», είναι η ενίσχυση της εγχώριας μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας καθώς και η δημιουργία μίας αγοράς δίκαιου και υγιούς ανταγωνισμού. Ευελπιστούμε ότι την καμπάνια μας θα αγκαλιάσουν και θα στηρίξουν οι μικροί και μεσαίοι ζυθοποιοί, αλλά και οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες της χώρας μας στο σύνολό τους, ώστε όλοι μαζί, σαν μία γροθιά, να διεκδικήσουμε χώρο για την Ελλάδα μας».

Επικροτεί η πρωτοβουλία Ελλα-Δικά μας

Η πρωτοβουλία Ελλα-Δικά μας εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι χειροκροτεί τη νέα καμπάνια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης (ΕΖΑ) «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», που με εύστοχο και δημιουργικό τρόπο προωθεί τα προϊόντα και τις εταιρείες που προσφέρουν υψηλή προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία, δημιουργούν εθνικό πλούτο και θέσεις εργασίας, διατηρώντας το τρίπτυχο Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα.

Η πρωτοβουλία Ελλα-Δικά μας, ιδρυτικό μέλος της οποίας είναι η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ), αναφέρει ότι αποτελείται από μία κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, Ελληνικής Ιδιοκτησίας και αποσκοπεί στην ανάδειξη και προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας.

Το αντίπαλο δέος

Στην εγχώρια αγορά μπύρας κυριαρχούν σήμερα οι θυγατρικές δύο πολυεθνικών ομίλων και συγεκριμένα η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, εταιρεία -μέλος του ομίλου Heineken και η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, που ανήκει στον όμιλο Carlsberg.

Και οι δύο εταιρείες διατηρούν από δύο εργοστάσια παραγωγής η κάθε μία στην Ελλάδα, με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία μάλιστα, να προμηθεύεται το σύνολο του κριθαριού που χρησιμοποιεί για την παραγωγή των προϊόντων της από Έλληνες αγρότες, μέσω προγράμματος συμβολαιακής καλλιέργειας.

Μένει να δούμε αν κάποια από τις δύο θα.. σηκώσει το γάντι.

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ωραία, να πίνουμε μόνο ‘ελληνικές’ μπύρες που γίνονται φουλ από εισαγόμενα υλικά σε βιοτεχνίες των 10, άντε των 70 εργαζομένων. Και από ποιότητα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here