Τη Microsoft ως τον κύριο συνεργάτη της για μία μεγάλη αλλαγή, έναν νέο ιστότοπο που παρέχει πρωτοποριακή εμπειρία στους πελάτες, μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα εσωτερικής πληροφόρησης και συνεργασίας των υπαλλήλων (intranet), ενώ αυξάνει τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών ανάλυσης και παρουσίασης δεδομένων, επέλεξε η Eurobank.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Microsoft “η Eurobank, η τρίτη μεγαλύτερη ελληνική τράπεζα, βρίσκεται εδώ και σχεδόν δύο χρόνια εν μέσω ενός μεγάλου προγράμματος ψηφιακού μετασχηματισμού με επίκεντρο το Cloud και την επιχειρηματική νοημοσύνη σε πραγματικό χρόνο.

Στόχος είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας, η προσφορά καλύτερων προϊόντων για την αγορά και η ενίσχυση του προσωπικού με την άμεση πρόσβασή του στις επιδόσεις της τράπεζας σε πραγματικό χρόνο” τονίζεται

“Η δυνατότητα λήψης αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα με σκοπό την προσφορά εξατομικευμένων εμπειριών οποτεδήποτε και οπουδήποτε αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας – και αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς την ψηφιακή τεχνολογία” δήλωσε σχετικά ο Σταύρος Ιωάννου, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος, επικεφαλής Λειτουργιών και Διεθνών Δραστηριοτήτων, Eurobank Ergasias A.E.

Για τον σκοπό αυτό, η τράπεζα στράφηκε στο MicrosoftAzure για να αλλάξει τις υπηρεσίες της και να αντιμετωπίσει τις ολοένα μεταβαλλόμενες ανάγκες, συμπεριφορές και προτιμήσεις των πελατών της. “Η Microsoft, μας προσφέρει προηγμένες τεχνολογίες ανάπτυξης και παρουσίασης δεδομένων, οι οποίες βοηθούν στην κατανόηση των πελατών μας. Παράλληλα, μας εξασφαλίζει πρόσβαση στο πιο ευέλικτο Cloud, στηρίζοντας τον μετασχηματισμό των υπηρεσιών μας, ενώ η εκτενής χρήση του SharePoint On Line ως πλατφόρμα δημιουργίας περιεχομένου και συνεργασίας, Office 365 και Yammer για το προσωπικό, με την υιοθέτηση στοχευμένων προϊόντων και υπηρεσιών, εκσυγχρονίζουν το προσωπικό μας” δήλωσε ο Ανέστης Πετρίδης, γενικός δευθυντής Πληροφορικής (CIO) της Eurobank Ergasias A.E.”.

Κλείνοντας και συνοψίζοντας το όραμα της Eurobank, ο Σταύρος Ιωάννου ανέφερε “Το όραμά μας είναι να ενισχύσουμε το προφίλ της Eurobank, καθιστώντας την τράπεζα ως έναν οργανισμό που προσανατολίζεται στους πελάτες και παρέχει μοναδικές και εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω ενός άριστου ψηφιακού προϊόντος με ανθρώπινη πινελιά”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ