Γράφει η «ξενοδόχος»
Νέο μοντέλο συνδιαφήμισης με αεροπορικές και tour operators θέλει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού προκειμένου αφενός να επιτύχει σταδιακά το μεγάλο ζητούμενο της επιμήκυνσης της σεζόν, αφετέρου να δώσει κίνητρο στους μεγάλους «παίκτες» να επεκτείνουν δρομολόγια και προγράμματα κρατήσεων πέραν του καλοκαιριού.
Εστω κι αν το θέμα της επιμήκυνσης συζητείται εδώ και …δεκαετίες, εν μέσω κορωνοϊού φαίνεται να είναι πιο απαραίτητη από ποτέ έστω και για ένα περιορισμένο διάστημα στο τέλος του φθινοπώρου- αρχές της χειμερινής σεζόν ώστε να έλθουν όσα περισσότερα έσοδα από τον κλάδο που έχει πληγεί περισσότερο λόγω της πανδημίας.
Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, έδωσε ένα πρώτο στίγμα το περασμένο Σαββατοκύριακο στην κρατική τηλεόραση επισημαίνοντας ότι
- «τα μοντέλα συνεργασίας που υλοποιεί ο ΕΟΤ με τη συνδιαφήμιση των αεροπορικών εταιρειών και των tour operators, από φέτος θα στηρίζονται στην επέκταση της τουριστικής περιόδου. Αν για παράδειγμα κάποιος επεκτείνει τη σεζόν, προσθέτοντας περισσότερα αεροπορικά δρομολόγια σε σχέση με πέρυσι, θα έχει ένα ‘bonus’ από εμάς για συνεργασία στο κοινό μάρκετινγκ. Όλα αυτά θα μας επιτρέψουν να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες σχέσεις και συνθήκες για επέκταση της σεζόν».
Σημειωτέον ότι μέσα στον Ιούνιο το υπουργείο Τουρισμού υπέγραψε πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τον τουριστικό κολοσσό της TUI, που πράγματι εξήγγειλε την πρόθεσή του να επεκτείνει το πρόγραμμα των «πακέτων» για Ελλάδα- αρκεί φυσικά να το επιτρέψουν οι συνθήκες και θα ακολουθήσουν κι άλλες αντίστοιχες συμφωνίες.
Τις προηγούμενες χρονιές, ο ΕΟΤ είχε υπογράψει συμφωνίες όχι μόνο με την TUI αλλά και με άλλους tour operators (σ.σ. ακόμη και την Thomas Cook η οποία κατέρρευσε τον Σεπτέμβριο του 2019 και ακριβώς λόγω της κατάρρευσης είχε διακοπεί το πρόγραμμα συνδιαφήμισης λίγο νωρίτερα) αλλά και αεροπορικές όπως η Aegean, η Ryanair κ.α..
Επιπλέον, σύμφωνα με το σχεδιασμό της ηγεσίας του ΕΟΤ από φέτος, η διαφημιστική καμπάνια θα συνεχίσει όλη τη χρονιά. Τα προηγούμενα χρόνια ξεκινούσε λίγο πριν το άνοιγμα της θερινής σεζόν, ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι επιτελείς του Οργανισμού
- «αν θέλεις να λέγεσαι τουριστικός προορισμός όλο το χρόνο θα πρέπει η διαφημιστική καμπάνια να ισχύει όλο το χρόνο. Η Ελλάδα έχει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και πέραν του τουριστικού προϊόντος «Ηλιος και Θάλασσα» σε άλλους τομείς θεματικού τουρισμού».