Προς…μετωπική σύγκρουση οδεύουν Μυτιληναίος και ΑΚΤΩΡ.
Μετά τη…μετωπική του ομίλου ΑΚΤΩΡ με την ΤΕΡΝΑ για το Κιάτο-Ροδοδάφνη ένα άλλο μέτωπο φαίνεται να ανοίγει στο τμήμα ηλεκτροκίνησης Ισθμός-Λουτράκι, όπου προσωρινός ανάδοχος ανακηρύχθηκε τον Μάρτιο η κοινοπραξία Μυτιληναίος- Ξανθάκης, με δεύτερο στην κατάταξη τον ΑΚΤΩΡα. Ομως ο τελευταίος προσέφυγε και απ΄ ότι φαίνεται θα έχουμε ανατροπή. Όμως εάν συμβεί αυτό τότε είναι σχεδόν βέβαιο πως θα αντι-προσφύγει ο Μυτιληναίος.
Μύλος, σαν να λέμε.
Στα οδικά, το πρώτο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα- Πύργος, μήκους 8 χλμ κατοχυρώθηκε στην κοινοπραξία Τοξότης- 0μάδα Κατασκευαστών (του Χρ. Καλογρίτσα). Λίγο ως πολύ η εξέλιξη είχε προεξοφληθεί στην πιάτσα. Το ίδιο θα ακολουθήσει και για το τμήμα Κυλλήνη- Βάρδα όπου πλειοδότης ήταν πάλι η εταιρεία του Καλογρίτσα.
Το έργο πρέπει να ξεκινήσει άμεσα και χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις. Ακολουθεί η διαδικασία των εγγυητικών επιστολών, αλλά το θέμα είναι να μην καθυστερήσουν να κατοχυρωθούν εκείνα στα οποία πλειοψήφησε με τις εκπτώσεις που έδωσε ο Χρήστος Καλογρίτσας αλλά ήδη εστάλησαν προσκλήσεις στους δεύτερους επιλαχόντες.