Για την παροχή υπηρεσιών υγείας στα  5.000 ξενοδοχεία της Accor σε όλο τον κόσμο

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Μια καινοτόμο στρατηγική συμμαχία ανακοίνωσαν σήμερα δυο βαριά ονόματα του γαλλικού επιχειρείν: Ο λόγος για τον ασφαλιστικό όμιλο ΑΧΑ και τον ξενοδοχειακό όμιλο Accor, με την πρώτη να παρέχει υπηρεσίες υγείας στους πελάτες των 5.000 ξενοδοχείων της Accorανά τον κόσμο,  μια υπηρεσία ιδιαίτερα συμμετοχή στην παρούσα συγκυρία της πανδημίας του κορωνοϊού.

Αρχής γενομένης από τον Ιούλιο του 2020, η συμμαχία αυτή θα επιτρέψει στην Accor να επωφεληθεί από το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών υγείας, χάρη στις ιατρικές λύσεις της AXA Partners, του διεθνούς βραχίονα του ομίλου που εξειδικεύεται στις υπηρεσίες ιατρικής βοήθειας, ταξιδιωτικών ασφαλίσεων και προστασίας πιστώσεων.

Ειδικότερα, οι πελάτες της Accor θα επωφεληθούν από τα προηγμένα προϊόντα τηλεϊατρικής της ΑΧΑ, αποκτώντας δωρεάν πρόσβαση σε ιατρικές συμβουλές εξ’ αποστάσεως. Οι πελάτες θα αποκτήσουν επίσης πρόσβαση στο ευρύ ιατρικό δίκτυο ης ΑΧΑ, που περιλαμβάνει δεκάδες χιλιάδες εγκεκριμένους ιατρικούς επαγγελματίες. Αυτό θα επιτρέψει στα ξενοδοχεία  της Accorσε 110 διαφορετικούς προορισμούς να παραπέμψουν τους πελάτες τους με τον καλύτερο τρόπο (ανάλογα με τη γλώσσα του πελάτη, την ζητούμενη ιατρική ειδικότητα κλπ) στο δίκτυο της ΑΧΑ.

Για την ΑΧΑ, αυτή η συνεργασία είναι μια μοναδική ευκαιρία να ενισχύσει την στρατηγική payer to partner, που στοχεύει στην παροχή καινοτόμων υπηρεσιών στους πελάτες της, ιδίως στον κλάδο υγείας όπου επιδιώκονται υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης σύμφωνα με το σχέδιο «Ambition 2020» (Φιλοδοξία 2020). Όπως τόνισε και ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ThomasBuberl, “γι’ αυτό ακριβώς η ΑΧΑ αναδείχθηκε πέρυσι σε παγκόσμιο leaderτων υπηρεσιών τηλε-ιατρικής. Η συνεργασία με την Accorαποτελεί μοναδική ευκαιρία να διευρυνθεί η πρόσβαση των ανθρώπων στις τεχνογνωσία μας και τις λύσεις υγειονομικής περίθαλψης που παρέχουμε. Καθώς αντιμετωπίζουμε μια άνευ προηγουμένου κρίση υγείας με τον Covid-19, ποτέ αυτή μας η φιλοδοξία δεν ήταν πιο επίκαιρη».

«Η υποδοχή και η φροντίδα των πελατών μας είναι στην καρδιά του ποιοι είμαστε και τι κάνουμε ως ξενοδόχοι», σχολίασε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Accor, SebastienBazin. “Αυτή η ξεχωριστή συνεργασία με την ΑΧΑ την οποία προετοιμάζουμε εδώ και μήνες αποκτά ακόμα μεγαλύτερο νόημα στη σημερινή συγκυρία. Σε ένα ολοένα και πιο πολύπλοκο περιβάλλον, οι 300.000 υπάλληλοί μας θα μπορούν να εξυπηρετούν τους πελάτες και να διασφαλίζουν την ασφάλειά τους κατά τη διαμονή τους, αναδεικνύοντας τα ξενοδοχεία σε καταφύγια. Αυτή μας η πρωτοβουλία, σε συνδυασμό με τα πρωτόκολλα αυξημένης υγιεινής ALL SAFE αποτελούν κλειδί για να ανακαλύψουμε ξανά την «Αγάπη για Ταξίδια» στις 5.000 μονάδες της Accor ανά τον κόσμο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ