Στην ακύρωση του διαγωνισμού για την παραχώρηση του 51% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου προχωρά η κυβέρνηση.

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο ΟΛΘ που είχε ανακηρυχθεί προτιμητέος επενδυτής (καταβάλλοντας 51 εκατ. ευρώ) τίθεται εκτός με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για τις εξελίξεις και με την δημόσια πρόταση της LeonidsPort για το 20,98% του μετοχικού κετου ΟΛΘ (που κανονικά λήγει σήμερα).

Γνωστό πως, ενδιαφέρον, και μάλιστα θερμό, για την προοπτική επενδύσεων στα ελληνικά λιμάνια είχε εκδηλωθεί στην τελευταία επίσκεψη του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη στην Ινδία.

Ο Γ. Γεραπετρίτης είχε απευθύνει έκκληση με τον Gaudam Adani να ανταποκρίνεται θετικά.

  • Δεύτερος πλουσιότερος στον κόσμο ο 62ετής Ινδός billionaire (56 δισ. δολάρια/forbes) ξεκίνησε τις επενδύσεις σε λιμενικές υποδομές το 1994 για να φτάσει σταδιακά να είναι ο μεγαλύτερος παίκτης στην νευραλγική (για τα συμφέροντα των ΗΠΑ) περιοχή του Ινδικού.

Δεδομένης της σημασίας που έχει ο “διάδρομος” Ινδίας-Μέσης Ανατολής-Ευρώπης (India-Middle East-Europe-Corridor) και για τα συμφέροντα των ΗΠΑ ο ρόλος που θα μπορούσε να διαδραματίσει η ελληνική πλευρά είναι προφανής.

Για αυτό και η πρόσκληση Γεραπετρίτη μόνο τυχαία δεν είναι, όπως και η αναφορά για τα λιμάνια της Καβάλας και του Βόλου.