Ομολογώ και απολογούμαι. Όταν έγραφα για τις εξελίξεις στην Attica Συμμετοχών, ειδικότερα δε στον τελευταίο…ψίθυρο μου (στις 17 Απριλίου) δεν περίμενα πως οι τελικές ένθεν- κακείθεν κινήσεις θα ήταν τόσο σύνθετες και θα έπαιρναν τόσο χρόνο.
Από την Πέμπτη και μέχρι αργά χθες Δευτέρα δεν είχε διαρρεύσει το παραμικρό, σιγή ασυρμάτου που λένε και οι ναυτιλιακοί.
Πιθανότατα, σήμερα Τρίτη, το πολύ αύριο, Τετάρτη να ανακοινωθεί η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Αυτά, που μετά βεβαιότητος μπορώ να σας μεταφέρω είναι πως, το deal done, μόνο που μέχρι και την τελευταία στιγμή η μία πλευρά ζητούσε περισσότερα απ΄ ότι αρχικά είχε θεωρήσει η άλλη, τόσο σε δρομολόγια όσο και σε πλοία.
Ωστόσο είναι βέβαιον, πως το deal της Attica Συμμετοχών με την Hellenic Sea Ways θα πρέπει να θεωρείται “κλειδωμένο”.
Τι θα δώσει, τελικά, για να πάρει την πολυπόθητη έγκριση η διοίκηση του Κυριάκου Μάγειρα, θα το μάθουμε αυτά τα 24ωρα.
Ωστόσο, τα πολύ ενδιαφέροντα ξεκινούν από την στιγμή που θα οριστικοποιηθεί το deal. Και αυτό γιατί, η διοίκηση της Attica Συμμετοχών θα πρέπει να συζητήσει με το Fortress για το πως, πότε και έναντι τίνος τιμήματος θα περάσει ο όμιλος στα χέρια του αμερικανικού fund.
Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται και ο “παράγων Πειραιώς”, για το εύλογον του τιμήματος.
Αυτό, που ομολογουμένως, μου προκάλεσε έκπληξη είναι το ότι με το καλό σενάριο, σε ένα από τα ενδεχόμενα εξετάζεται η είσοδος του νέου σχήματος είτε στον FTSE100, στο Λονδίνο είτε σε κάποιον άλλον δείκτη. Αν και θεωρώ το Λονδίνο ως πιθανότερο.
Είναι ένα από τα σχέδια, που εξετάζονται στα κεντρικά της Attica Συμμετοχών, με ορισμένα σενάρια αρκούντως ενδιαφέροντα για την επόμενη ημέρα. Όχι μόνο της ακτοπλοϊκής αλλά του κλάδου ευρύτερα.