Η Novacert ανέλαβε να «τρέξει» τα δύο επίμαχα προγράμματα για την προώθηση της φέτας, για τα οποία πολύ μελάνι χύθηκε τις τελευταίες ημέρες.
Πρόκειται για τα προγράμματα τα οποία παραλίγο να απωλέσει η Ελλάδα, καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ χρειάστηκαν 5 παρατάσεις προθεσμιών προκειμένου να ολοκληρώσουν την απαιτούμενη γραφειοκρατική διαδικασία, με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων (Σ.Ε.Β.ΓΑ.Π.), να εξαπολύει μύδρους κατά του Υπουργείου, χαρακτηρίζοντας τις πρακτικές που ακολουθεί, «επικίνδυνες».
Τα δύο έργα προώθησης της Φέτας ΠΟΠ θα υλοποιηθούν:
• στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας, συνολικού προϋπολογισμού 2.999.861,00 € με ποσοστό χρηματοδότησης των επιλεγμένων δράσεων 75% από την ΕΕ και
• στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά, συνολικού προϋπολογισμού 3.469.470,00 € με ποσοστό χρηματοδότησης των επιλεγμένων δράσεων 85% από την ΕΕ.
Σημειώνεται ότι την τελευταία δεκαετία, η Novacert έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ως εκτελεστικός οργανισμός:
• 16 προγράμματα Ενημέρωσης και Προώθησης ευρωπαϊκών αγροδιατροφικών προϊόντων στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Κανονισμών (ΕΕ) 501/2008 και 1144/2014 και
• 14 προγράμματα προώθησης οίνου στο πλαίσιο του μέτρου «Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών» σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς Καν. 1308/2013 και (ΕΚ) 1234/2007
• Με συνολικό προϋπολογισμό άνω των 50 εκ. ευρώ
Μετά την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων μεταξύ ΥΠΑΑΤ, ΕΛΓΟ “Δήμητρα” και αναδόχου, ο γενικός διευθυντής της Novacert κ. Ταμπαρόπουλος Αθανάσιος δήλωσε τα εξής: «Η εταιρεία μας μέχρι σήμερα έχει να επιδείξει καθοριστική συμβολή στην εξωστρέφεια της οικονομίας, στηρίζοντας μέσω της προώθησης μεγάλους εξαγωγικούς κλάδους όπως το ελληνικό κρασί, τα νωπά ροδάκινα, ακτινίδια και κηπευτικά, την κομπόστα, τα βιολογικά προϊόντα κ.ά. Μπροστά στη νέα πρόκληση για την προώθηση της Φέτας ΠΟΠ, με τη μεγάλη εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της ομάδας έργου, αλλά και με την άριστη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, είμαστε βέβαιοι ότι θα δημιουργήσουμε μια καμπάνια αντάξια ενός εθνικού προϊόντος – brand name της πατρίδας μας».