Το 2022, κλείνει για την Coffee Lab με 30 επιπλέον καταστήματα, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με δυναμική διείσδυση στο κομμάτι του φαγητού, με προσεγμένες γεύσεις, με νέο premium design καταστημάτων, νέες στρατηγικές συνεργασίες στο εξωτερικό και σταθερή άνοδο στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού και, κατ’ επέκταση, στα κέρδη της. Ο Στέλιος Ρουμελιώτης, ιδιοκτήτης και CEO, μιλά για το ταξίδι στην κορυφή και μοιράζεται σχέδια και στόχους.
«Η Coffee Lab, από την ίδρυσή της, διακρίνεται για τα γρήγορα αντανακλαστικά της στις δοκιμασίες των καιρών, πιάνοντας τον παλμό της αγοράς και προσαρμόζοντας καταλλήλως τις ενέργειές της τόσο σε διαφημιστικό-προωθητικό επίπεδο όσο και επεκτατικό. Καλούμενη, λοιπόν, να διαχειριστεί το φαινόμενο “κορωνοϊός”, προχώρησε με ταχύτατους ρυθμούς στο πλάνο της επόμενης μέρας. Τι σημαίνει, πρακτικά, αυτό; Πρώτον, ο εντοπισμός ευκαιριών. Πάντα, σε μια περίοδο κρίσης, παρουσιάζονται κατάλληλες περιστάσεις ανάπτυξης και εμείς προχωρήσαμε με ένα νέο μενού φαγητού στα καταστήματά μας, με σκοπό να βελτιώσουμε τη ζωή των πελατών μας, δίνοντας πολλές, νέες, προσεγμένες και πιο υγιεινές επιλογές φαγητού. Δεύτερον, υλοποιήσαμε rebranding στα καταστήματα του δικτύου μας. Με αφορμή, λοιπόν, τη “νέα εποχή του φαγητού”, σχεδιάστηκε η “new era” των καταστημάτων και δημιουργήσαμε ένα νέο concept καταστήματος στην καρδιά της Αθήνας, το οποίο συνδυάζει B2C και B2B παροχές: την Coffee Lab Croissanterie, στην Ακαδημίας 62» αναφέρει ο Στέλιος Ρουμελιώτης.
Η croissanterie διαθέτει το δικό της εργαστήριο, παράγει 30.000 χειροποίητα croissants τον μήνα, τα οποία και διανέμει σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της και ταυτόχρονα προσφέρει ατόφια την εμπειρία καφέ που προσφέρει η Coffee Lab στο καταναλωτικό κοινό. Γενικότερα, η “new era” εποχή έρχεται να κατοχυρώσει την παρουσία της υπογράφοντας μια νέα, ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων χειροποίητης σοκολάτας τόσο στη βρώσιμη μορφή της όσο και σε μορφή ροφήματος. Μια σειρά προϊόντων χειροποίητης σοκολάτας με το δικό της brand “Boutique Chocolat by Coffee Lab”, που αποδεικνύει, για ακόμη μία φορά, την καινοτομία των προϊόντων της Coffee Lab.
Περισσότερα στο coffeemag.gr