Με στόχο την δημιουργία μιας «αξέχαστης αγοραστικής εμπειρίας», η ΑΒ Βασιλόπουλος επιστρέφει στις.. ρίζες, για να γίνει και πάλι η αλυσίδα που θα προσφέρει «και του πουλιού το γάλα». Αυτό ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Βασίλης Σταύρου, νέος Brand President της εταιρείας, στην πρώτη του επαφή με εκπροσώπους των ΜΜΕ.
Ο κ. Σταύρου έδωσε το νέο στίγμα της εταιρείας κατά την περίοδο της διοίκησής του, αναφέροντας ότι η ποιότητα βρίσκεται στο DNA της ΑΒ -μέλος του ομίλου Ahold Delhaize- και θα την αναδείξει σε ηγέτη της αγοράς.
Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της εταιρείας έχει προγραμματίσει επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 60 εκατ. ευρώ και οι οποίες αφορούν στη δημιουργία 46 έως 50 νέων καταστημάτων (οργανικών και franchise) καθώς επίσης και την ανακαίνιση 50 υφιστάμενων σημείων του δικτύου. Τα νέα σημεία, όπως είπε, θα λειτουργήσουν σε περιοχές που η εταιρεία έχει περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης όπως η Αττική, η Βόρεια Ελλάδα και κάποια νησιά. Παράλληλα θα λανσαριστεί και νέος τύπος καταστήματος.
Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης για τη φετινή χρονιά, περιλαμβάνεται η ενίσχυση του τομέα των φρέσκων προϊόντων, η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, το λανσάρισμα νέας σειράς έτοιμων γευμάτων καθώς και η ενδυνάμωση της παρουσίας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε ό,τι αφορά ειδικότερα το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εταιρεία προσβλέπει σε ανάπτυξη της τάξης του 20%-25%. Παράλληλα, θα «τρέξει» νέο πρόγραμμα πιστότητας μέσω της AB plus, που θα εστιάζει σε προσωποποιημένες παροχές.
Ο κ. Σταύρου ανέφερε: «το 2019 προβλέπουμε ότι η αγορά στο σύνολό της θα ανέβει γύρω στο 1,5% με 2%. Θεωρούμε ότι κι εμείς θα πάρουμε το μερίδιό μας σε αυτή την αγορά. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μπορέσουμε να ξαναγίνουμε ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην ελληνική αγορά όσον αφορά την ποιότητα, την εξυπηρέτηση, την καινοτομία και την ποικιλία. Έχουμε μάθει να είμαστε νικητές και έχουμε στόχο να μπορέσουμε να ανακτήσουμε την ηγεσία μας σε επίπεδο τζίρου».
Ο κ. Σταύρου ερωτώμενος σχετικά με την πιθανότητα εξαγορών, σημείωσε ότι η εταιρεία είναι πάντοτε ανοιχτή στο να εξετάζει το κάθε ενδεχόμενο, προσθέτοντας πως πάντοτε κοιτά τις διάφορες ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά. «Κάθε περίπτωση που δένει με τα δικά μας στρατηγικά πλάνα προφανώς και την εξετάζουμε. Δεν είναι όμως αυτοσκοπός. Εστιάζουμε στην οργανική ανάπτυξη», ανέφερε.
Όπως σημείωσε, «υπάρχουν γύρω στους 48 παίκτες λιανικού εμπορίου, ενώ εννέα αλυσίδες κάνουν τζίρο πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Αυτό νομοτελειακά θα οδηγήσει σε περαιτέρω συγκέντρωση στον κλάδο και μικροί παίκτες θα πιεστούν».
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις τιμές και τις προσφορές όπου αναμένεται να επενδυθούν από την εταιρεία περίπου 200 εκατ. ευρώ το 2019. «Εάν κάποιος υπολογίσει τις προσφορές μας μαζί με το όφελος από την κάρτα πιστότητας της αλυσίδας είμαστε από τους φθηνότερους στην αγορά και θα συνεχίσουμε», τόνισε ο κ. Σταύρου.
Τέλος ο κ. Σταύρου αναφέρθηκε στους 14.000 εργαζόμενους της εταιρείας και έκανε λόγο για ένα έντονο πρόγραμμα υποστήριξής τους. Τόνισε δε ότι «η εταιρεία ουδέποτε υιοθέτησε τον υποκατώτατο και κατώτατο μισθό, σημειώνοντας ότι υλοποιεί 18 εκατ. ευρώ επενδύσεις τον χρόνο σε παροχές στο προσωπικό. «Ούτε οι παροχές μειώθηκαν στα χρόνια της κρίσης και αυτό δείχνει πόσο πιστεύουμε στους συνεργάτες μας», επεσήμανε ο κ. Σταύρου.