Εν εξελίξει βρίσκονται οι προσπάθειες αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΘ και σε συνέχεια της εισήγησης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ανατίθενται 25 επιπλέον γραμμές στα ΚΤΕΛ.
Αυτό ενέκρινε στη πρώτη συνεδρίαση του ο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), ενώ εγκρίθηκε και ο προϋπολογισμός του φορέα για το 2020.
Όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης – σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς) θα υπογράψουν τις σχετικές συμβάσεις. Όπως επισημάνθηκε δε, οι 6 γραμμές που παραχωρήθηκαν από τον Μάιο λειτουργούν αποτελεσματικά.
Στόχος το δ.σ είναι να τρέξει η συμφωνία σύντομα ώστε να υπάρξει εξομάλυνση στις καθημερινές συνθήκες με την αστική συγκοινωνία στην Θεσσαλονίκη.
Πολλά ακόμα όμως βήματα απαιτούνται… Όπως είχε σημειώσει σε παλαιότερες δηλώσεις του ο Υπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής: O «οδικός χάρτης» Καραμανλή για τις συγκοινωνίες – 700 νέα λεωφορεία ως το 2023
«Έξυπνες» στάσεις
Νέες σύγχρονες στάσεις με παροχή Wi Fi , ηλεκτρικής ενέργειας, αποκομιδή σκουπιδιών και πίνακες αφίξεων – αναχωρήσεων περιλαμβάνονται στο πλάνο το Δήμου Θεσσαλονίκης.
Στόχος είναι να γίνουν αλλαγές σε 70 περίπου κεντρικά σημεία από όπου διέρχονται λεωφορεία και εξυπηρετούν μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού καθημερινά.
Σήμερα, πολλές από αυτές είναι κατεστραμμένες, ή σε κακή κατάσταση γεγονός που δεν εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό.
Οι αλλαγές προορίζονται για στάσεις σε Εγνατία, Τσιμισκή, Μητροπόλεως, Βενιζέλου, Εθν. Αμύνης, Αγγελάκη, Νικ. Γερμανού, Π. Μελά, Αγ. Δημητρίου, Λ. Πύργο καθώς και στη Λεωφ. Στρατού, Βασ. Όλγας, Γ. Παπανδρέου και Μ. Αλεξάνδρου.
Βάιος Κρόκος