του Βάιου Κρόκου
Δέκα και πλέον χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην αγορά ήταν μόνο η αρχή. Καθώς η υιοθέτηση της online εμπειρίας γίνεται όλο και μεγαλύτερη, οι προοπτικές της «επόμενης μέρας» φαντάζουν ακόμη πιο ευοίωνες.
Ο λόγος για το insurancemarket.gr, τη μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, η οποία στοχεύει να γνωρίσει σε ακόμη περισσότερους καταναλωτές την ψηφιακή εμπειρία ασφάλισης, διευρύνοντας τις πρωτοβουλίες της στην ενέργεια και τα χρηματοοικονομικά, όπου ήδη πρωταγωνιστεί.
Με αφορμή αυτά, ο κ. Στέφανος Φαλκονάκης, Director, Digital & Marketing της εταιρείας, μίλησε στο iw για τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά, υπογραμμίζοντας προκλήσεις και ευκαιρίες που ανέδειξε η πανδημία.
Συνεχίζονται οι επενδύσεις σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό, προς όφελος καταναλωτών και συνεργατών.
Μεταξύ άλλων, έθεσε σε τρεις βασικούς άξονες το μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου και τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι καταναλωτές υπό το πρίσμα του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Παράλληλα, ανέδειξε πτυχές γύρω από την ασφάλιση οχημάτων, την ασφάλιση υγείας και τις καλύψεις στην περιουσία, περιγράφοντας τη διαμορφωθείσα εικόνα στην ασφαλιστική αγορά.
Στο επίκεντρο παραμένει η συνεχής αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη με σύγχρονα εργαλεία και αποφάσεις που βασίζονται στη συνεχή ανάλυση δεδομένων.
Αναλλοίωτη, τέλος, είναι η στρατηγική κατεύθυνση για επενδύσεις σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό, προς όφελος καταναλωτών και συνεργατών.
iw? Περιγράψτε μας τα “milestones” της επιτυχημένης πορείας στα δέκα αυτά έτη. Τι σηματοδοτεί η πρόσφατη συμφωνία με την Interamerican και ποιοι είναι οι στρατηγικοί σας στόχοι, πλέον, ως Διοίκηση;
απ. Η εταιρεία ξεκίνησε ουσιαστικά με το insurancemarket.gr το 2011. Τη χρονιά εκείνη, οι εταιρείες που είχαν online παρουσία ήταν δύο. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες ήταν offline και όλα έπρεπε να γίνουν τηλεφωνικά και με χρονοβόρες διαδικασίες.
Η πρώτη μας καινοτομία είναι ότι δώσαμε σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες τη δυνατότητα να έχουν online παρουσία και να μπορούν να δώσουν παραμετρική προσφορά βάσει των στοιχείων του χρήστη σε αληθινό χρόνο.
Στη μετέπειτα πορεία μας, τα επόμενα δέκα χρόνια, συνεχίσαμε επενδύοντας στην καινοτομία και στις online διαδικασίες, φέρνοντας επαναστατικές υπηρεσίες, όπως είναι η δρομολόγηση της ψηφιοποίησης των ασφαλιστικών συμβολαίων, οι ad hoc καλύψεις, η ασφάλιση χωρίς δικαιολογητικά (easy buy), η αξιολόγηση των ασφαλιστικών εταιρειών βάσει της ποιότητας των υπηρεσιών τους, η ενημέρωση best price alert κατά την ανανέωση και, φυσικά, η δυνατότητα σύγκρισης μεταξύ των 25+ συνεργαζόμενων ασφαλιστικών υπηρεσιών.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr