Του Βάιου Κρόκου

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επέκταση των δραστηριοτήτων της Wolt στην Ελλάδα καθώς μετά τα 2 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας τώρα ξεκινά την διανομή προϊόντων super market.

Όπως γνωστοποιεί η εταιρεία, μόλις πριν από μερικές ημέρες ολοκληρώθηκε η σύσταση της εταιρίας WoltMarket Greece, που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece, και με την οποία έγινε το πρώτο βήμα για την είσοδο της Wolt στη διανομή προϊόντων super market.

Οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, και πολύ σύντομα οι πελάτες της Wolt θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν και τις καθημερινές τους αγορές μέσα από την πλατφόρμα, όπως συμβαίνει ήδη για επιλογές γρήγορου φαγητού και καφεστίασης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης και σκοπεύει να αλλάξει συνολικά την εμπειρία των αγορών ειδών super market,

Σύμφωνα με την εταιρεία θα προσφέρει:

– Μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών
– Παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού
– Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, που βρίσκεται η παραγγελία τους και πότε θα την παραλάβουν
– Δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία
– Ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές
– Την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα

Υψηλός ανταγωνισμός…αλλά και προοπτικές

Είναι σαφής η τάση που έρχεται από το εξωτερικό και στη χώρα μας με γνωστές πλατφόρμες παράδοσης «γρήγορου φαγητού» να συνεργάζονται πλέον με αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Οι συνέπειες της πανδημίας και η συνεχής ανάπτυξη των νέων ψηφιακών εργαλείων αποτελούν «καταλύτη» προς αυτή την εξέλιξη.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών του κλάδου οι προοπτικές ανάπτυξης παραμένουν ισχυρές, πόσο μάλλον όταν lockdowns και μέτρα προφύλαξης διατηρούνται, την ώρα που όλο και περισσότεροι νέοι καταναλωτές υιοθετούν τις σύγχρονες εφαρμογές.

Ειδικότερα, το efood συνεργάζεται με την αλυσίδα «ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ», ενώ στα τέλη του περυσινού Οκτωβρίου το BOX της Cosmote εγκαινίασε την συνεργασία με τις αλυσίδες «Μασούτης» και «ΚΡΗΤΙΚΟΣ». Την ίδια ώρα με επιτυχία συνεχίζεται η συνεργασία delivery.gr με τον «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ»

Σημειώνεται, τέλος, πως σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Nielsen, οι πωλήσεις των super market αυξήθηκαν κατά 9,7% το 2020, σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη χρονιά, μια άνοδος που χαρακτηρίζεται ως η υψηλότερη της τελευταίας 15ετίας…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here