Με γοργούς ρυθμούς προχωρά τo project last mile η “ελληνική amazon”, Skroutz, μέσω του οποίου δημιουργεί δικό της δίκτυο delivery.

Mε αφορμή τις ανάγκες που έχει δημιουργήσει η συγκυρία, η Skroutz πρόσφατα ανανοίνωσε το νέο της project, το οποίο εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει δεκάδες νέες θέσεις εργασίας.

Πλέον αναμένονται σύντομα να βγουν στους δρόμους οι deliverymen με τα χαρακτηριστικά πορτοκαλλι μπλουζάκια που θα φορούν, το χρώμα-σήμα κατατεθέν της εταιρείας.

Το εγχείρημα αυτό έρχεται έπειτα από την εξαγορά της πολύ νέας ταχυμεταφορικής SendX που μετρά μισό χρόνο λειτουργίας. Η εξαγορά φέρεται να ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ και έτσι, η SendX υιοθετεί το όνομα και τα σήματα της δημοφιλούς πλατφόρμας.

Και μπορεί η δυναμική της ταχυμεταφορικής να μοιάζει μικρή καθώς έως σήμερα εκτελεί έως 2.000 κατά μ.ο. εντός Αττικής και διαθέτει 130 μηχανάκια και 10 βαν, παρόλα αυτά η Skroutz στοχεύει στην ενδυνάμωσή της με νέο προσωπικό και νέα μέσα.

Στις νέες επενδύσεις θα συνδράμει ο μεγάλος επενδυτής της Skroutz, η CVC Capital Partners, και όπως όλα δείχνουν οι ισορροπίες στον κλάδο ενδεχομένως θα αλλάξουν.

Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.

Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της MYJOBNOW Delivery. H MYJOBNOW Delivery ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της MYJOBNOW με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.