Η εμπειρία του πελάτη, τείνει να αποτελεί πλέον το Νο1 κριτήριο για τις αγορές του, ανέφερε πριν από λίγο στο Customer Experience Conference της KPMG,  ο κ. Γιώργος Σιώμκος Καθηγητής Μάρκετινγκ- Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Γενικός Γραμματέας ΕΙΕΠ.

Όπως ο ίδιος επεσήμανε στην ομιλία του, «η ικανοποίηση του πελάτη δεν προκύπτει μόνο από την ποιότητα των προϊόντων. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις σήμερα χρησιμοποιούν τα προϊόντα τους ως σκηνικά για την παρουσίαση εμπειριών για τον πελάτη. Όλα αυτά συμβαίνουν σε έναν ρευστό κόσμο, δεδομένου ότι πλέον ο καταναλωτής δεν είναι ο ίδιος ακριβής μέσα στη διάρκεια της μέρας, καθώς εμφανίζει διαφορετικές περσόνες».

Ο κ. Σιώμκος ανέφερε ότι ο κόσμος μας σήμερα είναι ένας κόσμος πολλαπλών οθονών (multi screen). Ως εκ τούτου, ο σύγχρονος marketeer απευθύνεται σε αγορές του Ενός, με εξατομικευμένο περιεχόμενο. Όπως επεσήμανε χρειάζεται ισχυρός συνδυασμός Customer Experience και Engagement. Ο marketeer λοιπόν πρέπει να επικεντρώνεται σε 2 πυλώνες: Experience & Engagement (εμπειρία και δέσμευση).

Χρειάζεται λοιπόν μία εντελώς νέα προσέγγιση μάρκετινγκ, επεσήμανε ο κ. Σιώμκος.

Τέλος ο ίδιος τόνισε, ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέγουν τους εργαζομένους τους όχι μόνο επειδή μπορούν να κάνουν καλά την δουλειά τους, αλλά κρίνοντας και κατά πόσο μπορούν να ανταποκριθούν στο απαιτούμενο επίπεδο customer experience.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here