της Ελενας Ερμείδου

Δεν είναι μία δεν είναι δύο οι τρεις, είναι έξι οι νέες τάσεις στην υγεία. Οι ασφαλιστικές ήδη μελετούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και την έκδοση νέων προϊόντων.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει συγκεντρώσει το τελευταίο διάστημα το  IW.gr, έξι νέες τάσεις απαρτίζουν τον κλάδο της υγείας. Είναι η τηλέ-υγεία, ο περιορισμός επισκέψεων ασθενών στα νοσηλευτικά ιδρύματα, στα κέντρα υγείας και τα διαγνωστικά κέντρα, η τηλέ-συμβουλή, ο περιορισμός τους κόστους της υγείας, η αύξηση της ζήτησης ατομικών και ομαδικών συμβολαίων υγείας και το η διάθεση για μοίρασμα των προσωπικών δεδομένων προκειμένου να ανακαλυφθούν νέοι θεραπευτικές αγωγές και νέα φάρμακα.

Αιτία της νέα τάσης ο covid-19 και οι τοποθετήσεις των κυβερνήσεων υπέρ της υγείας και εις βάρος της οικονομίας.

Ηδη πριν τον κορωνοϊό οι ασφαλιστικές στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού είχαν ξεκινήσει να επενδύουν στην τηλέ-υγεία και τηλέ-ιατρική διευρύνοντας τις υπηρεσίες τους και αυξάνοντας τα προϊόντα τους κυρίως στο τομέα των πρωτοβάθμιας περίθαλψης υγείας και περισσότερο σε επίπεδο ατομικών συμβολαίων υγείας. Κάποιες ασφαλιστικές που εξειδικεύονται στον τομέα της υγείας παρέχουν την υπηρεσία της συμβουλευτικής ιατρικής σε επίπεδο πρόληψης κάνοντας χρήση κάποιων ειδικών εφαρμογών (apps). Στόχος τους να προσελκύσουν πελάτες και να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας.

Η τάση αυτή σε συνδυασμό με την παραμονή της πανδημίας ενισχύθηκε και παρουσιάζει τάσεις ανόδου καταδεικνύοντας ότι η παροχή φροντίδας υγείας πρωτοβάθμιας εν πρώτοις θα είναι διαφορετική μετά την πανδημία.  Η τάση αυτή αποσυμφορίζει θα πρέπει να σημειωθεί τα δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία ωστόσο ενέχει ο κίνδυνος, οι ασθενείς αναζητώντας μία σύντομη ιατρική συμβουλή μέσω τηλεδιάσκεψης να αγνοήσουν σοβαρά ζητήματα υγείας. Με άλλα λόγια θα λέγαμε ο ήχος και η εικόνα δεν λύνει όλα τα προβλήματα, αντιθέτως μπορεί να τα επιδεινώσει αν η βαρύτητα δεν είναι ισοσκελισμένη.

Στο σημείο αυτό είναι πολύ σημαντική η παρουσία τους ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και ασφαλιστικού συμβούλου ο οποίος θα πρέπει να χαρτογραφήσει τις ανάγκες των νέων πελατών, να τους εξηγήσει τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα των νέων αυτών υπηρεσιών. Παράλληλα για να διατηρήσει και τους υφιστάμενους πελάτες θα πρέπει να εξηγήσει τις πρόσθετες παροχές των συμβολαίων υγείας.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες υπάρχει ένα αριθμός ατόμων ο οποίος με προθυμία θα μοιράζονταν προσωπικά δεδομένα για την βελτίωση των υπηρεσιών υγείας κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει το επίπεδο ασφάλισης υγείας. Το θέμα αυτό θα πρέπει να το προσέξουμε ιδιαίτερα.

Πηγή: insuranceworld.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ