γράφει ο Δημήτρης Μαλλάς

Στα μεσαία στρώματα της ελληνικής αγοράς των μεγάλων ηλεκτρικών συσκευών (ψυγεία, πλυντήρια, κουζίνες κλπ) θα επιδιώξει να απευθυνθεί η Sharp, ένα από τα πιο γνωστά τεχνολογικά brands παγκοσμίως, το οποίο επιστρέφει στη χώρα μας όσον αφορά στον τομέα των αποκαλούμενων «λευκών» συσκευών.

Ηλεκτρικές συσκευές με το εμπορικό σήμα της Sharp ήταν διαθέσιμες και στο παρελθόν στην ελληνική αγορά, όμως, οι ανακατατάξεις που υπήρξαν στους προηγούμενους διανομείς είχαν ως αποτέλεσμα το συγκεκριμένο brand να «αποσυρθεί» όσον αφορά τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων. Τώρα, όμως, επανακάμπτει μέσω της συνεργασίας με τη Westnet του ομίλου Olympia, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς προϊόντων τεχνολογίας στην Ελλάδα, ο οποίος, επίσης κάνει μέσω της Sharp το πρώτο άνοιγμα του στο χώρο των ηλεκτρικών συσκευών, έχοντας ισχυρά παρουσία σε εκείνους των προϊόντων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.

  • «Αυτή τη φορά ευελπιστούμε ότι θα πάμε πολύ καλύτερα» σημείωναν τα στελέχη του τουρκικού ομίλου Vestel που συναντήσαμε στο πλαίσιο της φετινής IFA όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τις ηλεκτρικές συσκευές της Sharp.

Σημειώνεται ότι εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια η Vestel, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους στο χώρο των προϊόντων ψηφιακών τεχνολογιών στην Ευρώπη, έχει πάρει την άδεια χρήσης του εμπορικού σήματος της ιαπωνικής Sharp για τις ηλεκτρικές συσκευές όσον αφορά 20 χώρες.

Οι πρώτες ηλεκτρικές συσκευές με την επωνυμία Sharp αναμένεται σύντομα να είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά και αρχικά η Westnet θα διανέμει προϊόντα όπως ψυγεία, ψυγειοκαταψύκτες, κουζίνες, φούρνους, πλυντήρια ρούχων και πιάτων. Τα στελέχη της Vestel δεν θέλησαν να αναφερθούν σε στόχους για μερίδια.

Νέα πρωτοποριακά προϊόντα

Στόχοι για μερίδια δεν έχουν ακόμη τεθεί δεδομένου ότι πρώτο μέλημα δείχνει να είναι η εδραίωση εκ νέου του brand μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών ενώ είναι βέβαιο πως η γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων πρόκειται να ενισχυθεί. Α

ξίζει να επισημανθεί πως η Sharp παρουσίασε στην IFA αρκετά νέα προϊόντα, δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως είναι η σύνδεση στο Internet και η αυτοματοποίηση, καθώς και το design και η πρακτικότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένας φούρνος που μπορεί να ψήνει ταυτόχρονα 3 διαφορετικά φαγητά, αλλά και τα πλυντήρια που πατώντας ένα πλήκτρο αναλαμβάνουν να εντοπίσουν το είδος των ρούχων που έχει βάλει ο καταναλωτής μέσα στον κάδο και να προχωρήσει στην ενεργοποίηση του κατάλληλου προγράμματος πλύσης.

Σημειωτέον πως η αγορά των ηλεκτρικών συσκευών είναι από τις λίγες που παρουσιάζει άνοδο -έστω και μονοψήφια- τα τελευταία χρόνια.

Το 2017, η συγκεκριμένη αγορά έφθασε σε αξία τα 396 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση της τάξεως του 3,6%, ενώ στο πρώτο πεντάμηνο του 2018 παρουσίασε άνοδο 4,1% στα 153 εκατ. ευρώ.                                                                              

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here