Έναν διαφορετικό Σεπτέμβρη, με την αγορά σε νευρικότητα και αβεβαιότητα λόγω covid-19, βίωσαν οι επιχειρήσεις, όπως και η Jumbo.
Είναι μία περίοδος κατά την οποία, παραδοσιακά ανοίγουν τα σχολεία, οπότε δαπανώνται μεγάλα ποσά από τις οικογένειες για τον εξοπλισμό πριν το… κουδούνι. Ο όμιλος Jumbo πήγε περίφημα και είδε αύξηση κερδών.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, κατά την ανακεφαλαίωση της μέχρι τώρα πορείας του 2020:
– Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.
– Τον Φεβρουάριο 2020 ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
– Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.
– Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
– Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+13,6%) για τον μήνα αυτό.
– Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετική τροχιά σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
– Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
– Ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.
Οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 9 μηνών εμφανίζονται μειωμένες κατά -9,3% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.