Μπορεί, μέχρι σήμερα, η Virgin Hotels να μην έχει παρουσία στην Ελλάδα, οι επικεφαλής της εταιρείας, ωστόσο, έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στη χώρα μας, αναζητώντας το κατάλληλο timing για να τοποθετηθούν.

«Στην πραγματικότητα, επενδύουμε στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας κρουαζιέρας Virgin Voyages, με την Αθήνα να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον σχεδιασμό μας. Μεταφέρουμε 3.000 άτομα την εβδομάδα από την Αθήνα στη Σαντορίνη, τη Ρόδο, το Μπόντρουμ και τη Μύκονο και είμαστε εξαιρετικά ανοιχτοί να διερευνήσουμε περαιτέρω πιθανές ευκαιρίες συνεργασίας» τόνισε, από την πλευρά του, στο πλαίσιο του 7ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, ο Will Dowling, SVP Development για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία της Virgin Hotels.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η δραστηριοποίηση της Virgin Hotels στον τομέα της διαχείρισης των ακινήτων, ενώ αναφερόμενος σε πιθανούς προορισμούς επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρείας, ο Will Dowling τόνισε ότι τα μη τουριστικά σημεία αποτελούν δυνητικά το ιδανικότερο σενάριο. «Η Ελλάδα έχει τόσο πολλές δυνατότητες» είπε, χαρακτηριστικά.

«Η Virgin θέλει το brand της να διατηρηθεί στο υψηλότερο επίπεδο, έτσι στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες αγορές της Μεσογείου ξεκινάμε να “χτίζουμε” την παρουσία μας αρχικά συνάπτοντας ένα συμβόλαιο διαχείρισης» είπε. «Αλλά είμαστε εξαιρετικά ευέλικτοι… Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από μια σύμβαση διαχείρισης και στη συνέχεια να διερευνήσουμε τι λειτουργεί για καθένα από τα δύο μέρη» πρόσθεσε.

Aπό το Greek Tourism & Hospitality Guide