Επιβραδύνθηκε η αύξηση των πωλήσεων της Sainsbury στο τελευταίο τρίμηνο, κυρίως λόγω της μείωσης των τιμών σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις, εκτός καυσίμων, αυξήθηκαν 0,2% στη διάρκεια των 16 εβδομάδων μέχρι τις 30 Ιουνίου, στο α΄ τρίμηνο χρήσης.
Τα στοιχεία ήταν καλύτερα των εκτιμήσεων για πτώση 0,1%, αλλά χαμηλότερα της αύξησης 0,9% στο προηγούμενο τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mike Coupe, τόνισε πως οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν το “επίπεδο της μείωσης των τιμών που έχουμε εφαρμόσει σε βασικούς τομείς όπως το φρέσκο κρέας, τα φρούτα και τα λαχανικά, από το Μάρτιο”.