Οι πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ-μάρκετ στο Ην. Βασίλειο μειώθηκαν στο γ΄ τρίμηνο καθώς η επιφυλακτικότητα των καταναλωτών και η μείωση των διαφημίσεων επηρέασε τις δραστηριότητες εκτός τροφίμων.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις εκτός των καυσίμων, υποχώρησαν 1,1% στις 15 εβδομάδες μέχρι τις 5 Ιανουαρίου.

Οι συνολικές πωλήσεις εκτός καυσίμων, υποχώρησαν 0,4% στο τρίμηνο. Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν 0,4% και οι πωλήσεις ειδών ένδυσης μειώθηκαν 0,2%.

Ο διευθύνων σύμβουλος Mike Coupe δήλωσε πως οι αγορές λιανικής είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές και οι προοπτικές των καταναλωτών θα συνεχίσουν να είναι αβέβαιες.

Ωστόσο, δήλωσε πως η εταιρεία είναι σε σωστή θέση για να πλοηγηθεί στο εξωτερικό περιβάλλον και να παραμείνει επικεντρωμένη στο να φέρει εις πέρας τη στρατηγική της.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here