Οι πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ-μάρκετ στο Ην. Βασίλειο μειώθηκαν στο γ΄ τρίμηνο καθώς η επιφυλακτικότητα των καταναλωτών και η μείωση των διαφημίσεων επηρέασε τις δραστηριότητες εκτός τροφίμων.
Οι συγκρίσιμες πωλήσεις εκτός των καυσίμων, υποχώρησαν 1,1% στις 15 εβδομάδες μέχρι τις 5 Ιανουαρίου.
Οι συνολικές πωλήσεις εκτός καυσίμων, υποχώρησαν 0,4% στο τρίμηνο. Οι πωλήσεις τροφίμων αυξήθηκαν 0,4% και οι πωλήσεις ειδών ένδυσης μειώθηκαν 0,2%.
Ο διευθύνων σύμβουλος Mike Coupe δήλωσε πως οι αγορές λιανικής είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές και οι προοπτικές των καταναλωτών θα συνεχίσουν να είναι αβέβαιες.
Ωστόσο, δήλωσε πως η εταιρεία είναι σε σωστή θέση για να πλοηγηθεί στο εξωτερικό περιβάλλον και να παραμείνει επικεντρωμένη στο να φέρει εις πέρας τη στρατηγική της.