Η Μαύρη Παρασκευή μπήκε στο καλεντάρι των εμπόρων και στη χώρα μας πριν από περίπου μία πενταετία. Πλέον, αποτελεί σημείο αναφοράς στα ετήσια στοιχεία πωλήσεων. Μάλιστα, όπως προκύπτει από τα δεδομένα που συλλέγει και επεξεργάζεται η Qivos, η φετινή ήταν με διαφορά η πιο Μαύρη Παρασκευή, υπό την έννοια ότι ο συνολικός τζίρος σε βασικούς κλάδους του λιανικού εμπορίου εκείνη την ημέρα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2018, παρουσίασε σημαντική αύξηση 29%.
Ακόμα πιο εντυπωσιακά, σύμφωνα με την Qivos, είναι τα στοιχεία που αφορούν στην κίνηση εκείνων των ημερών. Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, σε σύγκριση με την προηγούμενη Παρασκευή (22/11), ο τζίρος των καταστημάτων μεγάλων αλυσίδων λιανικής αυξήθηκε κατά μέσο όρο 501%. Επίσης, οι πωλήσεις τη Μαύρη Παρασκευή αυξήθηκαν κατά 98%, σε σχέση με τον μέσο όρο της εβδομάδας που προηγήθηκε – δεδομένου ότι σε πολλές περιπτώσεις οι σχετικές προσφορές έτρεχαν ήδη.
Συλλέγοντας δεδομένα από το φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud, βοηθά τις επιχειρήσεις-πελάτες της στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και στην αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό καταναλωτή. Ενισχύει, έτσι, το customer lifetime value και συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας.
Mε 15 χρόνια επιτυχημένης διαδρομής και παρουσία σε 8 χώρες, η Qivos τρέχει σήμερα δεκάδες βραβευμένα έργα συλλογής και ανάλυσης δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς, απολαμβάνοντας διεθνή αναγνώριση.