Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο τα τελευταία χρόνια. Από την άλλη πλευρά, η πανδημία αποδείχθηκε σημαντικός καταλύτης ώστε αυτές οι μεγάλες αλλαγές σε όλα τα επίπεδα να πραγματοποιηθούν ακόμα πιο άμεσα. Είτε αναφερόμαστε σε back office διαδικασίες, είτε λειτουργίες που συνδέονται άμεσα με συνεργάτες, πελάτες και προϊόντα.
Είναι αλήθεια, πως κάποιες εταιρείες προχώρησαν με γοργό βήμα τις αλλαγές αυτές. Είναι ο εταιρείες που ήδη διακρίνονται για τις σύγχρονες λύσεις επικοινωνίας με το agency, με τον πελάτη απευθείας κλπ. Είναι επίσης αυτές που λανσάρουν ασφαλιστικά προϊόντα με έμφαση στην εξειδίκευση, τις tailor – made χαρακτηριστικά ενός προϊόντος, σ’ ένα ευρύτερο οικοσύστημα. Είτε αν μιλάμε για το αυτοκίνητο τον κλάδο περιουσίας ή τις cyber απειλές.
Νομοτελειακά, όπως σημειώνουν στο IW στελέχη του κλάδου που γνωρίζουν από τις εν εξελίξει διαδικασίες, όσοι αφομοιώσουν τα νέα αυτά δεδομένα, θα έχουν σημαντικό προβάδισμα την νέα εποχή. Αρκεί όμως μόνο αυτό;
Διαβάστε επίσης: Ψηφιακός μετασχηματισμός και εμπειρία πελάτη: Τι πρέπει να κάνουν οι ασφαλιστικές
Διαφορετική αντίληψη των εταιρειών με το τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες
Σε αυτό το πλαίσιο, άξια αναφοράς είναι τα ευρήματα τελευταίας έρευνας της Forrester Consulting, με πρωτοβουλία της Xerox, η οποία αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση του ψηφιακού μετασχηματισμού παγκοσμίως και το μέλλον των τραπεζικών και ασφαλιστικών κλάδων. Σύμφωνα με τα στοιχεία, πρακτικά, προκύπτει κενό μεταξύ της αντίληψης των εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και του τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες!
Περισσότερα στο insuranceworld.gr