Η British Airways ετοιμάζεται να προωθήσει σημαντικές αλλαγές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει στην Πρώτη θέση (First), κίνηση η οποία εντάσσεται στα πλαίσια της επένδυσης £6.5 δις για τους πελάτες της.
Η ανανεωμένη εμφάνιση και αίσθηση που είναι προγραμματισμένη να «τεθεί σε απογείωση» από τις 31 Μαρτίου, θα περιλαμβάνει νέα κλινοσκεπάσματα, νέα προϊόντα ατομικής περιποίησης και νέα μενού τα οποία θα μπορούσαν άνετα να σταθούν σε ένα διάσημο βρετανικό ξενοδοχείο πέντε αστέρων.
Στους πελάτες της κατηγορίας First της αεροπορικής θα προσφέρονται εξαιρετικά απαλά και κομψά ρούχα ύπνου, ανδρικά και γυναικεία, σχεδιασμένα αποκλειστικά από τη βρετανική μάρκα μόδας Temperley, London. Η casual αυτή συλλογή θα συνοδεύεται από τσαντάκια με ατομικά προϊόντα περιποίησης της British Airways τα οποία θα περιλαμβάνουν το σχέδιο “Star” της Temperley. Τα ατομικά αυτά νεσεσέρ θα περιέχουν προϊόντα από την κορυφαία βρετανική μάρκα περιποίησης δέρματος ELEMIS, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων της ιδιαίτερα δημοφιλούς σειράς ULTRA SMART PRO-COLLAGEN. Το σετ καλλυντικών περιέχει τα απαραίτητα για καθαρισμό, αναζωογόνηση και ενυδάτωση.
Επίσης, οι σεφ της αεροπορικής εταιρείας έχουν σχεδιάσει νέα, απολαυστικά μενού A La Carte που επικεντρώνονται σε φρέσκα εποχιακά προϊόντα βρετανικής προέλευσης. Τα νέα σερβίτσια θα συνοδεύονται από σύγχρονα μαχαιροπίρουνα σχεδοασμένα από το studio William.
Η εταιρεία θα εισάγει επίσης μια καινούργια, αποκλειστική υπηρεσία απογευματινού τσαγιού, προβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο, τη μεγάλη βρετανική παράδοση του “high tea”. Το μενού θα περιλαμβάνει μια επιλογή από σάντουιτς, ντελικάτα αρτοσκευάσματα καθώς και μια πλούσια σειρά από εκχυλίσματα τσαγιού.
Στο πλαίσιο των αλλαγών, η British Airways επενδύει επίσης σε νέα γυάλινα σκεύη Dartington. Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να απολαμβάνουν τις σαμπάνιες και τα εκλεκτά κρασιά της εταιρείας από εκλεπτισμένα ποτήρια κρασιού ενώ παράλληλα αναψυκτικά και ποτά θα σερβίρονται μέσα σε κομψά, κρυστάλλινα ποτήρια.
Η Carolina Martinoli, διευθύντρια Brand and Customer Experience της British Airways δήλωσε: «Ως μέρος της επένδυσης των £6.5δις για τους πελάτες μας, πραγματοποιούμε κάποιες αλλαγές στη εμπειρία του ταξιδιού στην Πρώτη θέση. Οι ομάδες των σχεδιαστών μας, των σεφ και των ειδικών στην εξυπηρέτηση πελατών έχουν σκεφτεί προσεκτικά όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που γνωρίζουμε πως μετράνε περισσότερο για τους πελάτες μας».
«Αυτή τη χρονιά που γιορτάζουμε τα 100 μας χρόνια, προσεγγίσαμε μερικούς από τους καλύτερους Βρετανούς σχεδιαστές και κατασκευαστές για να δουλέψουν μαζί μας, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι το να ταξιδεύεις στην Πρώτη θέση με τη British Airways είναι μια αξέχαστη εμπειρία».
Οι πελάτες Πρώτης θέσης της αεροπορικής εταιρείας θα επωφεληθούν από μια αναβαθμισμένη υπηρεσία προετοιμασίας για ένα τέλειο βραδινό ύπνο χάρη στα νέα πολυτελή κλινοσκεπάσματα 400 κλωστών που συνοδεύονται από ένα υπόστρωμα από υλικό foam-fibre. Οι πελάτες θα παραλάβουν επίσης μια καινούργια και στυλάτη κουβέρτα μαζί με ένα μαξιλάρι ενίσχυσης.
Όσοι επιθυμούν να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τις 1.000 ώρες προγραμμάτων που διατίθενται στα κανάλια ψυχαγωγίας κατά την πτήση, μπορούν να το κάνουν χρησιμοποιώντας ακουστικά υψηλής απόδοσης κατασκευασμένα από την εταιρεία Meridian, την βρετανική πρωτοπόρο εταιρεία στην υψηλή ποιότητα ήχου.
Οι πελάτες Πρώτης θέσης της British Airways, συνεχίζουν να έχουν πρόσβαση στην αποκλειστική πτέρυγα Πρώτης θέσης της αεροπορικής εταιρείας στον τερματικό σταθμό 5 (Terminal 5) στο αεροδρόμιο Heathrow. Η πτέρυγα Πρώτης θέσης, που ανακαινίστηκε και εγκαινιάστηκε το 2017, προσφέρει στους πελάτες έναν ιδιωτικό χώρο για check-in που οδηγεί σε αποκλειστικές λωρίδες ασφαλείας, οι οποίες παρέχουν στους πελάτες άμεση πρόσβαση στο διάσημο First Lounge της British Airways.
Το 2019 η British Airways γιορτάζει τα 100 χρόνια της. Η αεροπορική εταιρεία επενδύει £6.5 δις για τους πελάτες της μέσα σε πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένων νέων αεροσκαφών, ανανεωμένων εσωτερικών χώρων, νέων υπηρεσιών catering, νέες αίθουσες υποδοχής, υπηρεσία Wi-Fi καθώς και νέες διαδρομές.