Με “μπουτίκ” προϊόντα θα μπορέσει η Ελλάδα να καταστεί ανταγωνιστική στο παγκόσμιο σκηνικό, επισήμανε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκρέκας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “ανταγωνιστικότητα δεν σημαίνει μόνο μικρότερο κόστος παραγωγής, αλλά και υψηλή τιμή πώλησης. “Οι ανταγωνιστικοί είναι αυτοί που καταφέρνουν να πουλάνε πιο ακριβά τα προϊόντα τους, έχοντας πείσει τους καταναλωτές ότι αξίζει να πληρώσουν για να τα αγοράσουν”, είπε χαρακτηριστικά μιλώντας από το βήμα της ανοιχτής εκδήλωσης που διοργάνωση η γενική γραμματεία αγροτικής πολιτικής και διαχείρισης κοινοτικών πόρων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στο πλαίσιο της 84ης ΔΕΘ, με τιμώμενη χώρα την Ινδία.

Αναφερόμενος τυχαία σε δύο μάρκες αυτοκινήτων, ο ίδιος λέγοντας ότι και αυτή που πουλά φθηνότερα τα οχήματά της, κατασκευάζει μεν καλά αμαξώματα, ωστόσο, όπως πρόσθεσε, “οι περισσότεροι θα αγοράσουν το αμάξι της άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο μπορεί μεν να είναι πιο ακριβό, αφού έχει και υψηλότερο κόστος παραγωγής αλλά το πουλά ακριβότερα και ο περισσότερος κόσμος το αγοράζει, γιατί έχει πειστεί για την άριστη ποιότητά του”. Στο πλαίσιο αυτό, επισήμανε μεταξύ άλλων, “και εμείς έχουμε ανταγωνιστικά προϊόντα, όπως η ΠΟΠ φέτα”.

Κατά την ομιλία του ο κ. Σκρέκας χαρακτήρισε γάγγραινα τις ελληνοποιήσεις προϊόντων στη χώρα μας και τόνισε “θα σταματήσει και με τη χρήση της νέας τεχνολογίας”, σημείωσε την ανάγκη για εθνικό σχέδιο διαχείρισης επιφανειακών υδάτων, με μικρά φράγματα, λιμενοδεξαμενές και κλειστά αρδευτικά δίκτυα και μίλησε για τη μερική μεταφορά του νερού που περισσεύει, λέγοντας “ο Αχελώο ποταμόςς κουβαλά 3 δισ. κυβικά μέτρα νερού και το μεγαλύτερο κομμάτι χύνεται στη θάλασσα αδιαχείριστο”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here