ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
Δημήτρης Τσατίρης, Γενικός Διευθυντής, Pricefox.gr
Στην Έλενα Ερμείδου
Για το πώς γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας του Pricefox.gr, τους στόχους και τις προοπτικές της αγοράς μιλά στο περιοδικό ΧΡΗΜΑ ο Δημήτρης Τσατίρης, γενικός διευθυντής του Pricefox.gr.
Μιλώντας για τις ασφαλιστικές με τις οποίες συνεργάζεται η πλατφόρμα, εξηγεί γιατί το Pricefox.gr είναι διαφορετικό από τις άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτου, αλλά και για τις συνεργασίες που έχει συνάψει στην οδική βοήθεια και τη θραύση κρυστάλλων.
Ο Δημήτρης Τσατίρης εκτιμά ότι η ανάγκη του καταναλωτικού κοινού να ενημερωθεί και να αγοράσει εύκολα και γρήγορα την ασφάλεια αυτοκινήτου του online είναι πολύ μεγάλη.
Ποιο είναι το Pricefox; Πώς γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας του;
Η ανάγκη του Έλληνα καταναλωτή να ενημερωθεί, να συγκρίνει και να αγοράσει την ασφάλιση του αυτοκινήτου του online, σε ένα ευχάριστο και γρήγορο περιβάλλον, κρύβεται πίσω από τη δημιουργία του Pricefox.gr.
Τόσο η ομάδα μας όσο και οι μέτοχοί μας πιστεύουν βαθιά στην ψηφιοποίηση της ελληνικής οικονομίας και της ασφαλιστικής αγοράς.
Δεν είναι τυχαίο ότι η Ελλάδα βρίσκεται πολύ πίσω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο όσον αφορά τα οχήματα που ασφαλίζονται online. Συγκεκριμένα, μόλις το 10% των οχημάτων στην Ελλάδα ασφαλίζονται online και η σύγκριση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό όρο κυμαίνεται στο 50%.
Πιστεύουμε ότι η online αγορά ως κανάλι πώλησης μπορεί να βοηθήσει τον καταναλωτή τόσο σε θέματα ενημέρωσης όσο και στην ευκολία και στην ταχύτητα αγοράς ασφαλιστηρίων συμβολαίων.
Έχουμε πολυετή εμπειρία στον ασφαλιστικό χώρο, καθώς η ομάδα μας αποτελείται από στελέχη με μεγάλη εμπειρία στον κλάδο. Επιπρόσθετα, θεωρούμε ότι η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα έχει πολύ χώρο για εφαρμογές αυτοματοποίησης και ψηφιοποίησης των διαδικασιών, προς όφελος του καταναλωτή. Πιστεύουμε πως η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τους καταναλωτές να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα και η ομάδα μας έχει να προσφέρει πολλά ακόμη σε αυτό.
Στο Pricefox δεν είμαστε απλά ένα κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων, είμαστε ο προσωπικός εξειδικευμένος σύμβουλος για κάθε ασφαλισμένο μας
Τι διαφορετικό έχει να προσφέρει από άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτου;
Η ομάδα του Pricefox.gr συνδυάζει την πολυετή εμπειρία στον ασφαλιστικό χώρο με τη φρέσκια ματιά και τη βαθύτερη κατανόηση των νέων τεχνολογιών. Αυτά τα στοιχεία, νομίζω, είναι που μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Καταρχάς, η εμπειρία μας και από το εξωτερικό μάς έκανε από πολύ νωρίς να εστιάσουμε στο να παρέχουμε πραγματική εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Η ομάδα μας είναι πάντα έτοιμη να απαντήσει σε κάθε ερώτημα του καταναλωτή, να βοηθήσει σε οποιοδήποτε σημείο κατά τη διαδικασία επιλογής και αγοράς και, το σημαντικότερο, να κατευθύνει άμεσα τον ασφαλισμένο στη δυσάρεστη περίπτωση ενός ατυχήματος.
Χαρακτηριστικά, πελάτης μας που δεν είχε e-mail ζήτησε το συμβόλαιό του ταχυδρομικώς, μια υπηρεσία η οποία δεν προσφέρεται από τον ανταγωνισμό, αλλά ούτε και από εμάς, ωστόσο το προσφέραμε δίχως κόστος, καθώς ο πελάτης για εμάς αποτελεί το επίκεντρο.
Τη στιγμή αυτή, συνεργαζόμαστε με 11 ασφαλιστικές εταιρείες: Ατλαντική Ένωση, Εθνική Ασφαλιστική, Ευρώπη Ασφαλιστική, Euroins, Eurolife, Groupama, Hellas Direct, Interasco, Apeiron Insurance Project, Mapfre και ETU Forsikring
Ακόμη, πελάτης μας ξέχασε να εξοφλήσει με άτοκες μηνιαίες δόσεις το ποσό του συμβολαίου του και το τηλεφωνικό μας κέντρο τον ενημέρωσε για να προβεί σε διόρθωση και να εξοφλήσει το ποσό σε δόσεις, ενώ ο πελάτης είχε ήδη πληρώσει ολόκληρο το ποσό.
Ακόμη, ξεχωρίζουμε για τις τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγουμε στην αγορά. Αξίζει να σημειώσω ότι με την καινοτομία του results streaming, που πρώτοι εφαρμόσαμε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, επιτρέπουμε στους καταναλωτές να πάρουν προσφορές μέσα σε μόλις 30 δευτερόλεπτα, κάτι που μας καθιστά τη γρηγορότερη πλατφόρμα αυτή τη στιγμή στην αγορά.
Πώς κυμαίνονται οι πωλήσεις μέχρι σήμερα; Έχετε μήπως στατιστικά στοιχεία σε σχέση με το μερίδιό σας στις online πωλήσεις ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτου;
Η πλατφόρμα μας εισήλθε στον χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο του 2020. Αυτούς τους τρεις μήνες, η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού είναι πάρα πολύ θετική.
Καθημερινά έχουμε πολλές χιλιάδες τιμολογήσεις, καθώς η πλατφόρμα μας φαίνεται να έχει μεγάλη διείσδυση σε όλες τις ηλικίες και περιοχές. Σίγουρα σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και η προωθητική μας καμπάνια, που με πολύ απλό τρόπο εξηγεί στο ευρύ καταναλωτικό κοινό τα οφέλη της σύγκρισης και αγοράς ασφάλισης αυτοκινήτου online.
Στόχος μας είναι το Pricefox.gr να εδραιωθεί στη συνείδηση του ελληνικού κοινού σαν τον πιο εύκολο και χρήσιμο τρόπο online ασφάλισης. Οι καινοτομίες που εισάγει η πλατφόρμα μας και η πραγματική εξυπηρέτηση που προσφέρουμε νομίζω δείχνουν πως κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση.
Ποιες ασφαλιστικές αυτοκινήτου έχετε; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις προς αυτές και προς τον πελάτη από τη στιγμή που ο πελάτης αγοράσει το ασφαλιστήριό του μέσω του Διαδικτύου;
Τη στιγμή αυτή, συνεργαζόμαστε με 11 ασφαλιστικές εταιρείες, Ατλαντική Ένωση, Εθνική Ασφαλιστική, Ευρώπη Ασφαλιστική, Euroins, Eurolife, Groupama, Hellas Direct, Interasco, Apeiron Insurance Project, Mapfre και ETU Forsikring, και θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε τις συνεργασίες μας τους επόμενους μήνες. Σκοπός μας είναι οι συνεργασίες μας να εξασφαλίζουν αξιοπιστία και φερεγγυότητα στους πελάτες μας και εμείς, με τη σειρά μας, να βρίσκουμε τις καλύτερες τιμές για τους πελάτες μας και να προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση στην Ελλάδα.
Αυτό που ενδιαφέρει τον πελάτη δεν είναι μόνο τι θα πληρώσει, αλλά και τι αντιμετώπιση θα έχει σε περίπτωση ατυχήματος. Τι έχετε κάνει για αυτό; Με ποιον θα πρέπει να μιλήσει ο οδηγός του οχήματος σε περίπτωση που του συμβεί ένα ατύχημα;
Έχετε απόλυτο δίκιο. Στο Pricefox δεν είμαστε απλά ένα κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων, είμαστε ο προσωπικός εξειδικευμένος σύμβουλος για κάθε ασφαλισμένο μας. Είμαστε δίπλα στον ασφαλισμένο σε κάθε στάδιο της ασφάλισής του και ειδικά στην περίπτωση που προκύψει κάποιο ατύχημα. Οι εξειδικευμένοι μας σύμβουλοι λύνουν απορίες, βοηθούν, ενημερώνουν και κατευθύνουν τον ασφαλισμένο ό,τι κι αν έχει συμβεί. Έχουμε στόχο οι πελάτες μας να είναι πάντα ευχαριστημένοι, όχι μόνο για την εξοικονόμηση χρημάτων, αλλά πολύ περισσότερο για την εξυπηρέτηση σε περίπτωση ατυχήματος. Μόνο έτσι κερδίζουμε την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού.
Σκοπεύετε να συνεργαστείτε με εταιρείες που εξειδικεύονται στην οδική βοήθεια και τη θραύση κρυστάλλων;
Έχουμε ήδη αναπτύξει δύο σχετικές συνεργασίες, με τη Mapfre και την ETU Forsikring. Η συνεργασία μας με τη Mapfre προσφέρει στους πελάτες μας λύσεις οδικής βοήθειας και με τη συνεργασία μας με την ETU Forsikring προσφέρουμε καλύψεις θραύσης κρυστάλλων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προσφέρουμε στους πελάτες μας τη φθηνότερη οδική βοήθεια της αγοράς, με την εγγύηση της Mapfre, με μόλις 1,59 ευρώ μηνιαίο κόστος. Προσπαθούμε συνεχώς να βρίσκουμε τις καλύτερες προσφορές για τους καταναλωτές, ώστε να είναι πάντα ευχαριστημένοι από τη σύγκριση τιμών της αγοράς.
Ας πάμε να εξετάσουμε περιπτώσεις δύσκολων πελατών: Πώς μπορείτε να τους πείσετε αν σας ζητήσουν εμπειρία στον χώρο της ασφάλισης; Τι θα είχατε να τους πείτε;
Για εμάς δεν υπάρχουν δύσκολοι και εύκολοι πελάτες. Ο κάθε πελάτης έχει τη δική του οπτική γωνία και τις ανάγκες του. Σκοπός των εξειδικευμένων συμβούλων μας είναι η κατανόηση και η πλήρης αντίληψη της οπτικής γωνίας του καταναλωτή. Για αυτό έχουμε δημιουργήσει μια ομάδα με πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά, η οποία εξυπηρετεί με απόλυτη επιτυχία κάθε αίτημα των πελατών μας.
Και από πλευράς οικονομικής ισχύος;
Το Pricefox υποστηρίζεται από την εμπειρία και την επιχειρηματική αφοσίωση δύο πολύ ισχυρών εταίρων, του ομίλου Antenna και της CompareEuropeGroup, μέλους της Nova Founders Capital. Είμαστε πραγματικά περήφανοι που έχουμε δύο τόσο σημαντικούς ομίλους με εμπειρία και τεχνογνωσία να μας στηρίζουν. O όμιλος Antenna είναι δίπλα μας από την πρώτη στιγμή, με την πολυετή πείρα του στο μάρκετινγκ και στην προώθηση, και έχουμε ήδη ξεκινήσει να διαφημίζουμε την πλατφόρμα μας στα μέσα ενημέρωσης, κάτι που ήδη αναδεικνύει με επιτυχία την αξία της ασφάλειας αυτοκινήτου, αλλά και τα προτερήματα του Pricefox ειδικότερα. Από την άλλη, η ομάδα της Nova Founders Capital έχει δημιουργήσει με μεγάλη επιτυχία πλατφόρμες σε πάνω από 14 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εμπειρία αυτή θα βοηθήσει όχι μόνο το Pricefox, αλλά και όλη την ελληνική αγορά να κάνει άλματα προόδου.
Τι προοπτικές βλέπετε στην εγχώρια αγορά ασφαλειών;
Πιστεύουμε ότι η αγορά ασφαλειών στην Ελλάδα μπαίνει σε μια φάση ανάπτυξης, όχι μόνο στον κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά γενικότερα. Σε αυτήν τη φάση, σίγουρα, θα υπάρξουν πολλές αλλαγές τόσο σε επίπεδο ασφαλιστικών εταιρειών όσο και διαμεσολαβητών.
Θεωρώ ότι, στη φάση αυτή, δύο θα είναι τα χαρακτηριστικά που θα ξεχωρίσουν τους κερδισμένους:
- Προσήλωση στον πελάτη: Οι πραγματικά πελατοκεντρικές εταιρείες και διαμεσολαβητές, δηλαδή αυτοί που στήνουν τις διαδικασίες τους και τα πωλησιακά τους κανάλια γύρω από τον πελάτη και δεν αναγκάζουν εκείνον να προσαρμοστεί, είναι αυτοί που θα συγκρατήσουν και θα βελτιώσουν το πελατολόγιό τους.
- Εξοικείωση με νέες τεχνολογίες: Σε αυτήν τη νέα φάση, η χρήση τεχνολογιών αιχμής θα επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες και τους διαμεσολαβητές να καινοτομούν και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών τους άμεσα και αποτελεσματικά.
Ποια είναι τα σχέδιά σας για την επόμενη ημέρα και ποιοι οι στόχοι σας;
Αυτή τη στιγμή, είμαστε όλοι προσηλωμένοι στο πρώτο προϊόν στην πλατφόρμα μας, αυτό της ασφάλειας αυτοκινήτου. Η ανάγκη του καταναλωτικού κοινού να ενημερωθεί και να αγοράσει εύκολα και γρήγορα την ασφάλεια αυτοκινήτου του online είναι πολύ μεγάλη.
Στόχος μας είναι το Pricefox να προσφέρει τέτοια υπεραξία και πληροφόρηση στους καταναλωτές ώστε να γίνει η νούμερο ένα πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς υπηρεσιών στην Ελλάδα.
Επιπλέον, θέλουμε να είμαστε ένας σημαντικός κρίκος στην αλυσίδα των πρόσφατων επιτυχιών του ελληνικού startup οικοσυστήματος και να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας στη χώρα
……………………..
αναδημοσίευση, Περιοδικό ΧΡΗΜΑ, τευχ. Μάρτιος-Απρίλιος 2021