Τα τελευταία χρόνια μια τάση που κερδίζει έδαφος είναι αυτή του wellbeing με τους καταναλωτές να είναι περισσότερο προσεκτικοί σε θέματα διατροφής. Πόσο κοντά στην κάλυψη αυτής της ανάγκης βρίσκεται η νέα γενιά αναψυκτικών;

  • Ο Αντιπρόεδρος της Λουξ, Πλάτων Μαρλαφέκας μιλά στο Think Big και την Μαρία Ακριβού, για τα νέα επενδυτικά σχέδια της γνωστής εταιρείας αναψυκτικών που εξάγει σε 30 χώρες διεθνώς, τα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και για την είσοδο στην κατηγορία του νερού.

Μεταξύ άλλων αναφέρεται στις επενδύσεις του κλάδου σε καινοτόμες συσκευασίες, προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα της πράσινης ανάπτυξης, στις δράσεις που εκπονεί ως Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, όπως το Patras IQ και η διεθνής έκθεση καινοτομίας στην Ελλάδα, ενώ αποκαλύπτει τα άμεσα σχέδια του δικτύου Ελλα-Δικά μας, καθώς και την κατασκευή του μοναδικού αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα, μια επένδυση ύψους 94 εκατ. ευρώ!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here