Δημήτρης Μαλλάς
Η συμφωνία μεταξύ Public και Media Markt δείχνει να βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ και οι πιθανότητες να χαλάσει ένα deal που θέλουν και οι δύο πλευρές μοιάζουν να είναι αρκετά περιορισμένες. Και πρόκειται για μία συμφωνία που εκτιμάται πως θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στο χώρο της λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας και όχι μόνο.
Κατ’ αρχήν, είναι καλό να επισημανθεί ότι το brand της Media Markt θα διατηρηθεί. Η διαφορά έγκειται στο ότι τη συγκεκριμένη αλυσίδα θα την «τρέχει» μία διοικητική ομάδα που απέδειξε στην Public ότι μπορεί να κάνει την «ολική επαναφορά». Η ισχύς που θα έχει το νέο σχήμα όσον αφορά τις προμήθειες θα είναι μεγαλύτερη και αυτό μπορεί να παίξει το δικό του ρόλο στη διαμόρφωση νέων ισορροπιών στο σύνολο της αγοράς.
Αυτό που περιμένουν πολλοί παρατηρητές της συγκεκριμένης αγοράς να δουν είναι οι επιπτώσεις που θα έχει η συγκεκριμένη συμφωνία -εφόσον τελικώς ολοκληρωθεί καθώς λείπουν ακόμη να συμφωνηθούν αρκετές βασικές λεπτομέρειες- είναι στον τομέα των «λευκών» συσκευών όπου η κυριαρχία της Κωτσόβολος είναι αυτή τη στιγμή δεδομένη. Θα μπορέσει το σχήμα Public – Media Markt να αποσπάσει μερίδια; Και πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό; Κρατείστε στο πίσω μέρος του μυαλού σας, επίσης, ότι η συμφωνία μπορεί να ανακοινωθεί εντός των επόμενων εβδομάδων αλλά θα χρειαστεί ένα σημαντικό χρονικό διάστημα προκειμένου να υλοποιηθεί. Και στο ενδιάμεσο θα έχει ξεκινήσει και το Πλαίσιο τη δραστηριοποίηση του στο κομμάτι των «λευκών» συσκευών. Μία ακόμη εξέλιξη που εκτιμάται πως θα επηρεάσει σημαντικά τα δεδομένα και τις υπάρχουσες ισορροπίες.