Κάθε άτομο έχει το δικό του μοναδικό σύνολο αξιών όσον αφορά τον τρόπο προσέγγισης του τρόπου ζωής και της καριέρας του.

Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν άποψη για την εγγενή ανταλλαγή μεταξύ χρόνου και χρήματος, καθώς και για το εάν αυτοί οι πολύτιμοι πόροι πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την αναζήτηση εμπειριών ή την αγορά αγαθών.

Το σημερινό γράφημα χρησιμοποιεί δεδομένα από μια παγκόσμια έρευνα 22.000 χρηστών του Διαδικτύου σε 17 διαφορετικές χώρες από την GfK Global, η οποία έδωσε στους ανθρώπους την επιλογή να επιλέξουν κατ’ εκτίμηση:

Χρόνος εναντίον χρημάτων

Εμπειρίες εναντίον περιουσίας

Τα δεδομένα κρίθηκαν με έμφαση στις διαφορές γενεών…

Κρίνοντας από την ηλικία μόνο, μπορεί κανείς να μαντέψει ότι οι νεότερες γενιές θα προτιμούσαν να «πάρουν τα χρήματα και να τρέξουν». Σε τελική ανάλυση, αν και οι millennials φέρουν το στερεότυπο ως μια γενιά με μετρητά.

Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να ισχύει καθόλου, τουλάχιστον σύμφωνα με τα δεδομένα των ΗΠΑ:

Διεθνείς διαφορές

Πώς προσεγγίζουν άτομα από διαφορετικές χώρες τις ίδιες ερωτήσεις έρευνας;

Το διεθνές γράφημα αποκαλύπτει μερικές ενδιαφέρουσες διαφορές σχετικά με την αντιληπτή αξία του χρόνου και του χρήματος.

Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο προκύπτει από δύο ασιατικά έθνη. Οι Κινέζοι είχαν την υψηλότερη προτίμηση για το χρόνο έναντι των χρημάτων (41% συμφωνούν), ενώ στην Ιαπωνία, τα αποτελέσματα δείχνουν τη χαμηλότερη προτίμηση για το χρόνο έναντι των χρημάτων (11% συμφωνούν).

Μια άλλη ενδιαφέρουσα πολιτιστική διαφορά: οι χώρες στη Λατινική Αμερική τείνουν να βλέπουν τις εμπειρίες πολύ πιο σημαντικές από τον υπόλοιπο κόσμο. Το Μεξικό (57%), η Αργεντινή (53%) και η Βραζιλία (49%) ήταν πολύ πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 44% για την επιλογή εμπειριών από τα περιουσιακά στοιχεία.

Πηγή: visualcapitalist.com

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ