Για τις πιο εμβληματικές εταιρείες του κόσμου, η αξία του brand είναι άκρως μετρήσιμη.
Εταιρείες όπως η Apple ή η Mercedes-Benz δαπανούν απίστευτο χρόνο για να “σφυρηλατήσουν” τις ταυτότητες που τους επιτρέπουν να είναι άμεσα αναγνωρίσιμες στους καταναλωτές.
Θέλουν ένα λογότυπο που επικοινωνεί την αποστολή τους, την αξία, την ιστορία και την κληρονομιά τους – και για να το κάνουν αυτό, πολλές από αυτές τις εταιρείες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν εικονίδια, σύμβολα ή χρώματα που μας ταξιδεύουν αρκετές δεκαετίες πίσω.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι ταυτότητες και τα λογότυπά τους είναι στατικά. Στην πραγματικότητα, πολλές από αυτές τις μάρκες παγκόσμιας κλάσης έχουν αλλάξει δραματικά, ενώ ενσωματώνουν σημαντικά στοιχεία από το ιστορικό των εταιρειών τους.
Ακόμα και σήμερα, πολλές από τις πιο εμβληματικές εταιρείες του κόσμου έχουν λογότυπα που αποτίουν φόρο τιμής στην πλούσια ιστορία τους. Και παρόλο που μερικές από τις εικόνες μπορεί να παραμείνουν οι ίδιες, τα λογότυπα συνεχίζουν να εξελίσσονται για να αντικατοπτρίζουν τις αξίες και τη νέα αισθητική του μοντέρνου σχεδιασμού.
Για παράδειγμα, η ταυτότητα της Royal Dutch Shell βασίστηκε στην εικόνα ενός κελύφους εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Μεταξύ του 1900 και του 1930, η εταιρεία χρησιμοποίησε ρεαλιστικά σχέδια από όστρακα και όστρακα…