Η Amazon, επέδειξε ετοιμότητα και διορατικότητα, εντοπίζοντας την “καρδιά” του προβλήματος και διαθέτοντας τα κατάλληλα μέσα, οικονομικά και υλικά, καθώς ήδη από το 2018 είχε προχωρήσει στην κατασκευή των δικών της εμπορευματοκιβωτίων. Με τον τρόπο αυτό πέτυχε να αποτρέψει τις καθυστερήσεις στα λιμάνια, στέλνοντας περισσότερα από 5.300 εμπορευματοκιβώτια από το Πεκίνο σε λιμάνια στην Καλιφόρνια και στην Πολιτεία της Ουάσιγκτον. Έκτοτε, η Amazon αποστέλλει πάνω από 10.000 container ανά μήνα.
Επιπλέον, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει προχωρήσει στη ναύλωση πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, που είναι πιο εύκολα διαθέσιμα, γεγονός που του δίνει την ελευθερία να σχεδιάζει τα δρομολόγιά του αναλόγως των απαιτήσεων.
Συνολικά η εταιρεία-κολοσσός έχει επενδύσει περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποφύγει τις καθυστερήσεις.