Η Porsche παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της νέας 911, την Turbo S, σε κλειστή και έκδοση cabriolet, η οποία βασίζεται μεν στο γνωστό αμάξωμα της 911, με πολλές όμως αλλαγές και βελτιώσεις.
Η Turbo S, διαθέτει ένα 6ακύλινδρο boxer κινητήρα, χωρητικότητας 3,8 λίτρων, που χάρις στους δύο VTG turbochargers (variable turbine geometry ή αλλιώς μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας) αποδίδει 650 ίππους (478 kW), έχοντας μικτή κατανάλωση 11,1 λίτρα για κάθε 100 χλμ. (11,3 λίτρα/100χλμ. η έκδοση Cabriolet).
H μέγιστη ροπή στρέψης, είναι 800Nm και η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, είναι μόλις 2,7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 330χλμ/ώρα.
Αν και το αμάξωμα στις βασικές του γραμμές είναι αυτό της 911, ορισμένα στοιχεία έχουν αλλάξει προκειμένου να είναι σωστά διαχειρίσιμοι οι 650 ίπποι. Το αυτοκίνητο, έχει αυξημένα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 42 και 10 χιλιοστά αντίστοιχα και φυσικά ελαφρώς αυξημένο και το συνολικό πλάτος εμπρός και πίσω.
Οι τροχοί, είναι διαφορετικοί εμπρός πίσω, με τους εμπρός να είναι 20 ιντσών, (255/35) αλλά οι πίσω 21ιντσών και με διαστάσεις 315/30.
Μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν είναι και η πίσω αεροτομή, για αυξημένη κάθετη δύναμη στις υψηλές ταχύτητες. Νέο επιπλέον είναι και το σύστημα εισαγωγής και ψύξης του αέρα. Η νέα Turbo S διατίθεται στην κλασσική κλειστή έκδοση και σε cabriolet έκδοση.